Mycket att göra

Hej!

Har haft en lång dag och är riktigt trött nu. Tänkte skriva ett inlägg och sen krascha i sängen tror jag, orkar verkligen inte vara vaken längre.

Dagen började halv 9 och fortsatte sedan med ett träningspass, sedan möte med våran lärare om grupparbetet vilket gick väldigt bra. Tror han vart lite imponerad för att vi har kommit ganska långt. Sedan var det dags för möte med gruppen bara. Tror några blev lite irriterad på mig för att jag stod på mig så mycket över hur vi skulle lägga upp arbetet, men sedan höll de flesta med mig tror jag. ¨

Efter det körde jag hem Emma och åkte förbi ica, inhandlade lite mjölk eftersom vi åt stuvade makaroner och korv till middag. Tycker egentligen inte så mycket om falukorv, eller nån korv för den delen, men det går bra ett par gånger i månaden. Tänkte åka hem efter det men då var Ewout på Jysk så jag tog en sväng förbi där också när jag ändå var igång.

Hittade två prydnadskuddar till soffan och en korg jag tänkte ha lite hårsnoddar och andra grejer i men självklart är korgen för stor för att stå på badrumsskåpet där jag ville ha den=/ Så nu vet jag inte vart jag ska lägga den, kommer väl på något smart förhoppningsvis.

image69
Dom nya kuddarna, visst är dom fina? Kostade bara 150kr för båda
image70
Den nya korgen

Ewout köpte även en ny datorstol och ett till skrivbord så han ska ha plats att plugga. Dom var båda billiga så det är ju bra, för gjord av pengar är vi inte.
image71
Såhär ser alltså datarummet ut nu. Hans datarum alltså, jag sitter vid mitt skrivbord i tvrummet. Men det gör mig inget. Hade inte tyckt om att sitta instängd där tror jag.

Köpte ju även nya träningsbyxor i söndags, som är väldigt bekväma måste jag säga, så här kommer en bild på dom också:
image72

Imorgon blir det pluggande och måste även skriva protokoll och boka grupprum för gruppen. Förutom det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jo jag ska ringa syrran också. Hon ringde förut idag men jag var lite upptagen så jag sa att jag skulle ringa idag eller imorgon. Men jag är alldeles för trött nu så tror inte jag skulle vara värst trevlig att prata med. Nej nu skriker sängen efter mig.

Dröm Sött//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0