Så trött...

Hallå!

Har varit en lite lång dag, men vad ska man göra. Har varit en lite lång helg också om jag ska vara ärlig.

I fredags var jag på gymmet innan skolan och när jag kom hem tog jag det bara allmänt lugnt. Käkade även tacos=) Gott gott.

I lördags var jag och Ewout in till stan en sväng och tog en fika. Var även in på claes ohlson och köpte gardiner och 50st bläckpennor, så fan om jag lyckas tappa bort alla dom. Var även till ÖB och köpte en lady shaver rak apparat för hela 3,50! Den kostade egentligen 5kr men så var det ju 30% rabatt=) Snacka om fynd för den funkar ju också, helt otroligt. Dessutom är den ganska söt måste jag säga=)

Igår satt jag och pratade med mamma alldeles för länge så jag hann inte plugga innan det var dags att åka på gymmet. Var självklart skit mycket folk där men lyckades bli klar på en timmer ändå. Sedan på kvällen sydde jag upp mina nyköpta gardiner och strök och satt upp dom och det blev riktigt fint=)
image80
Lite svårt att ta en bra bild, köket är för litet

Tog även och strök gardinerna i sovrummet när jag ändå var igång. Har dock ingen strykbräda så jag bar in köksbordet i tvrummet så jag kunde se på tv samtidigt=)
image76
Idag har det varit ganska mycket håll igång. Började med obligatorisk föreläsning om mobbning, fick se friends reklam filmer tycker dom är så sorgliga. Sedan fick vi information om nästa kurs. Sedan jag kom hem har jag städat och dammat, ätit middag, läst en artikel till seminariet imorgon och skrivit lite på manuset till grupparbetet.

Blev ett väldigt tråkigt inlägg känner jag men det får ni leva med. Nu ska jag kollapsa tror jag

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0