Stressig vecka

Hej!

Klockan är ganska mycket men jag sitter ändå vaken. Har precis skrivit klar en sak till skolan så det är därför jag är vaken. Tänkte jag skulle skriva in ett inlägg här också när jag ändå höll på för jag kommer troligen inte ha tid att skriva på ett par dagar.

Har varit och är fortfarande en av de stressigaste veckorna hittills på den här utbildningen. Det började i måndags då jag skulle på praktikinfo, men tror ni inte på fan att människan inte var där! Så det var bara att sitta på skolan i 2 timmar utan något att göra. Sedan träffades vi i gruppen för att gå igenom arbetet en sista gång och diskutera hur nervös vi egentligen var.

Igår var träning på manuset som gällde och sedan var jag även en sväng på en kinarestaurang med Therese, hennes syster och Linnea. Var väldigt gott och trevligt och slutade med att vi satt där i 2 timmar.

Idag var en inte allt för trevlig dag. För det första för att jag var tvungen att kliva upp halv 7 vilket inte direkt händer ofta. Sedan fick vi sitta halva morgonen och vänta på att det skulle vara våran tur att ställa sig inför hela klassen på 80-90 personer och hålla ett föredrag. Var så jäkla nervös så jag trodde jag skulle dö, eller iaf svimma. Var värst när jag stod där och vänta på att Madde skulle säga sitt så det var min tur, men det gick faktiskt bra. Visst jag läste lite i mina papper men jag tror inte jag tappa bort mig så mycket, så det känns riktigt bra=D

Vi blev ju kvar på skolan till 2 för att lyssna på alla grupper så man var ju ganska slut i huvudet när det hela var över. Sedan dess har jag suttit och försökt skriva en diskussion kring hur jag har upplevt arbetet. Gick absolut inte bra tills för lite över en timme sedan. Då släppte det helt och jag skrev allt på ca 15 min=) Sedan var det också lite renskrivning så det är därför jag fortfarande är uppe. Men nu är det klart och skickat så nu är det ur världen.

Imorgon väntar en väldigt lång dag. För det första måste jag ju åka på praktikinfo eftersom människan inte var där i måndags. Ytterst irriterande. Och sedan är det bara att börja förbereda sig för tentan som vi har på fredag. Vi kommer få uppgifterna imorgon och vi måste välja en av frågorna som vi ska skriva en 2 sidors uppsats om. Vi får alltså förbereda oss, men samtidigt får vi inte ta med oss något på fredag så det gäller att lära sig mycket utantill=)

Så morgondagen kommer bli väldigt lång.

Sedan på fredag är det då tenta som gäller mellan 14-19, men jag tror inte det kommer ta så lång tid. Hoppas inte det iaf, för jag kommer verkligen vara trött. På kvällen blir det tacos och lost, perfekt fredag kväll alltså=)

På lördag blir det bara slappa fram till kvällen då några ska komma hit och käka middag. Trevligt=)

Nej, uppdaterar väl när dessa dagar är över och berättar lite hur det gått.

Kommentera gärna mina inlägg, saknar kommentarer!

Sov Gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0