Telefonen är fastklistrad vid mitt öra...

Hej!!!

Även idag är jag så trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Sitter och väntar på att Ewout har diskat klart så vi kan käka lite middag. Tänkte skriva några radet först om min dag.

Började med att kliva upp kl9 och de första tre timmarna tog jag det väldigt lugnt, satt bara i soffan och latade mig. Väldigt trevligt=) Sedan var det dags för ett träningspass och en tripp på ica.

Sedan dess har jag nog suttit i telefonen tror jag. Började väl runt 3 då jag ringde Emma och snackade en stund om dittan och dattan. Sedan Sofia, och vi sa väl kanske inte så mycket men det gör inget=) Efter det skrev jag protokoll över gruppmötet och när jag skulle in på skolans sida och lägga in protokollet kollade jag mailen i samma veva. Och tro på fan, men tentorna hade kommit ut! Helt otroligt! Och ännu mer otroligt, jag lyckades få ett B det trodde jag verkligen inte, men jag klagar inte!!! Är helnöjd! Så nu är första terminen avklarad!!!!

Ja tillbaka till telefonen. Ringde självklart till mamma och berättade vad jag hade fått, sedan Emma så även hon kunde gå ut och kolla sitt resultat och Sofia för hon kanske också ville veta=)

Sedan såg jag att en från gruppen ville träffas med resten av gruppen nu i veckan så då ringde jag till Emma igen och diskuterade runt det. Sedan ringde jag till Therese, hon som skrivit om att träffas, och kom överens med henne om att vi ska träffas på torsdag. Sedan till Emma igen för att berätta vad jag och Therese hade kommit fram till. Och sist men inte minst Linnea för att berätta om de nya planera. Sedan har jag även skrivit in på forumet om att vi ska träffas då, och bokat grupprum.
image73

Jag är så slut i huvudet nu, men snart får jag iaf äta lite middag. Sen ska jag nog fan bara slappa ikväll. Får plugga imorgon istället. Synd bara att jag ska träna och sen ha tvättstuga, men det löser sig nog.

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0