Uppdatering

Hej!

Ja om ni läste mitt inlägg imorse så såg ni säkert att jag var mitt inne i en dag med prov. Hade ju tre försök på mig och fick 16p på första försöket och det var ju inte allt för dåligt. Men samtidigt ville jag ju ha lite högre=)

Så vid 12 skrev jag om den igen men tror ni inte på fan att jag får samma poäng igen. Haha, så jäkla typiskt mig=)
Vad jag dock upptäckte var att många frågor var samma som när jag gjorde första försöket vilket läraren tydligt hade sagt inte skulle förekomma eftersom det fanns så många frågor att oddsen var väldigt små för det.

Så jag pluggade lite till och för en halvtimme sen eller så skrev jag igen. Men det här gången hade jag inte samma tur. Några frågor kom igen men det var också många nya som jag inte trodde att jag kunde, var rena gissningar på många alltså. Men ändå lyckades jag dra ihop 18p!! Så 18p av 20 möjliga är ju inte fy skam, och det kan jag helt klart leva med. Sammanlagt har jag alltså, om man räknar med seminariet som man i princip inte kan få noll poäng på bara man kommer dit, 38p av 120 möjliga. Ytterligare 30p kan man få på grupparbetet och sedan högst 50 på salstenta. Så vi får väl se hur det går=) Hoppas verkligen på ett B iaf, men man kan ju inte få allt här i världen=)

Nu sitter jag och bara tar det lugnt. Ska bli skönt att slippa plugga till den här tentan och bara läsa lite till grupparbetet. Tänkte göra det imrgon och på lördag, men inte allt för mycket dock. Vill ha lite ledigt också=)

Ikväll blir det tacos och lost! Vi började kolla på lost för ett par veckor sedan och har kommit in på 3:e säsongen nu. Fan vad serien är bra, men man fattar verkligen nada. Och de blir inte bättre för varje avsnitt som det brukar heller. Vissa frågetecken rätas ut men samtidigt får man dubbelt så många tillbaka. Men den är ändå riktigt bra!!
image67

Känner mig så avslappnad nu när duggan är över. Men samtidigt är jag ändå nervös för hur det gick på tentan till förra kursen. Trodde verkligen vi skulle få tillbaka den idag men tji fick jag. Omtentan skulle egentligen vara nästa fredag men nu är den flyttad två veckor framåt så vi får väl se när resultatet kommer. Kan ju inte dröja längre än till nästa fredag eftersom dom bara får 15 dagar på sig att rätta.

Nej nu ska jag sluta tjata. Ni har väl lessnat för länge sedan=) Hoppas ni får en trevlig helg iaf.

Ha de bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Tjenixen
Bra jobbat! Har aldrig hört talas om att dugga, är det bara i Östersund ni gör det? Nu ska jag plugga, baskunskaper i matematik, usch vill inte.

Ha det bra och vi hörs
kram mamma

2008-02-03 @ 13:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0