Började igår

Hej!

Igår började vi en ny kurs. Socialt arbete: sociologiska perspektiv. Och jag kan säga att det är jäkligt mycket att göra men samtidigt verkar kursen väldigt rolig och jag tror nog inte den kommer att vara allt för svår. Tänkte skriva lite mer om den någon annan dag. Orkar inte idag... Var iaf på föreläsning förut idag, vi började kvart över två och höll på till halv fem. Tycker inte om att ha föreläsningar så sent, men vad ska man göra. Kunde inte börja plugga förns vid 8 så det har tyvärr inte blivit så mycket gjort. Men imorgon går vi bara till ett och på torsdag är vi ledig så jag har tid på mig=)

Inatt och imorde kräktes Aleria igen, så jag är riktigt nervös över vad veterinären kommer säga på torsdag när vi ska dit. Hoppas verkligen inte att det är något allvarlig...

Har som sagt inte hunnit med att göra så mycket idag, och nu är jag dessutom riktigt trött så det är nog dags för sängen. Börjar kvart över 10 imorgon så det är nog bra om jag går och lägger mig snart. Ja, har inte så mycket mer att skriva. Vilket roligt inlägg va? Jaja, jag kanske har mer att berätta imorgon så jag kan skriva mer då. Om inte annat kommer jag nog skriva hur det gick hos veterinären. Vill dessutom ha tillbaka tentan nu, men vi får den inte förrän måndag. Borde inte klaga dock, vänta en vecka kan man ju överleva.

Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag sova=)

Sov Gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0