En snabbis

Hej!

Tänkte skriva ett snabbt inlägg eftersom jag har lite saker att göra. Har haft en ganska tråkig helg hittills men har iaf fått ganska mycket pluggande gjort. Igår satt jag över 7 timmar och pluggade och idag har det blivit fem hittills. Så jag har ju kommit en liten bit i boken. Vilket kommer att krävas eftersom vi har ett prov över internet redan nu på fredag och sedan i förrgår började vi med ett grupparbete som ska redovisas den 20/2. Sedan har vi även ett seminarium och tillslut en salstenta den 22/2. Så jag har ju det jag gör de närmaste 4 veckorna.

Veckan har varit lång och ganska jobbig med föreläsningar och så, så i fredags somnade jag kl 9 på kvällen och sov i 12 timmar. Helt utslagen, som sagt. Har dock fått lite kurslitteratur sålt och ska även sälja mer nu imorgon. Så man har ju tjänat in lite pengar och det känns ju bra. Har även varit på en kort shoppingrunda och inhandlat strumpor och en sportbh
image63
image64

Fina va? Sedan var vi ju till veterinären med Aleria också och det gick väl hyffsat bra. Hon ansåg inte att det var någon mening med att fortsätta med tester utan att blir hon sjuk igen så ska vi komma tillbaka då istället. Så håll tummarna för att hon ska hålla sig frisk=)
image65

Har ju hänt tråkiga saker i Hollywood också. Heath Ledger dog nu i veckan. Tycker det är väldigt sorgligt när människor dör för tidigt. Blir ju inte bättre av att han var en riktigt bra skådespelare också.
image66
R.I.P.

Nej nu är det dags att få lite gjort. Ska iväg med Emma om ett tag så jag måste få i mig lite lunch innan dess. Sen kan det ju vara bra om man ser lite respektabel ut om man ska visa sig bland folk. Blev mycket bilder i det här inlägget men det gör väl kanske inte så mycket?

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0