Grupparbete

Hej hej!

Sitter och försöker hålla ögonen öppna men det går tyvärr inte så bra. Började kvart över 8 i morse och det var ett tag sedan vi började så tidigt, över 10 veckor sedan tror jag. Trodde jag skulle kollapsa i morse när klockan ringde halv 7, var så trött så jag knappt såg vart jag gick någonstans. Är ju allt annat än morgonmänniska i vanliga fall och när jag dessutom inte är van vid att kliva upp så pass tidigt blir det ännu värre. Tänker ju inte direkt kliva upp 7 på morgonen om jag inte måste, är inte en sån människa som gör sådant eftersom jag hatar mornar. 

Kan dock absolut inte sova nu eftersom jag har "tenta" på fredag så jag måste plugga. Dessutom hade vi möte med gruppen idag angående vårat grupparbete och jag blev utsedd till sekreterare vilket betyder att jag måste sätta mig och sammanställa ett protokoll nu över vad vi kom fram till under mötet. Lika bra att göra det på en gång medan jag fortfarande kommer ihåg vad vi faktiskt pratade om.

Har mycket att göra nu, men man ska väl inte klaga allt för mycket. Går ju trots allt på ett universitet så vad hade jag räknat med=)

Jobbigt värre är att vi fortfarande inte har fått tillbaka tentorna vi skrev förra fredagen eller när det nu var. Enligt läraren skulle vi ju fått tillbaka den igår men icke då, inte idag heller får vi reda på något. Så jag känner mig allmänt irriterad nu. Har ingen lust att vänta längre. Vad som är än mer irriterande är att de som skrev tentan i sundsvall fick sitt resultat i fredags. Hur oschysst är inte det då?? Det är visst en annan lärare som har rättat den... Läraren vi hade åkte ju dessutom till Brasilien i söndags så man kan ju undra vem det är som rättar dom eftersom vi inte fått tillbaka dom än...

Aja, ingen idé att diskutera någe mer om det, dom kommer väl när dom kommer. Ska sätta mig och skriva det där protokollet nu så jag får något gjort idag. Jag ska till tandläkaren imorgon!!! Var bara tvungen att informera om det, har världens tandläkarskräck så det är absolut inget jag ser fram emot...

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0