Irriterande natt...

God Morgon!

Klockan är 6 på morgonen och ni som känner mig undrar troligen varför jag är vaken. Jag var så jäkla trött hela dan igår, det var helt otroligt. Vid 7 tiden höll jag allvarligt på att ge upp och tänkte gå och lägga mig men jag känner mig själv och visste att om jag gick och la mig skulle jag bara vakna efter ett par timmar och inte kunna somna om. Så jag höll mig vaken och tog en dusch och så istället men vid halv 10 gick jag äntligen och la mig. Gissa när jag somnade? Jo.... någon gång tidigt ikväll hoppas jag...

Japp jag har inte sovit en minut på hela natten, helt otroligt!! Fy fan vad irriterande! Jag har legat i sängen i över 8 timmar och filosoferat över livet eller nått. Vet faktiskt inte vad jag har tänkt på, bara legat och försökt sova. Men för en kvart sen gav jag helt enkelt upp. Väckarklockan kommer ändå ringa om en halvtimme eftersom vi ska ner till S-vall så det är ingen idé att jag försöker sova något nu. Det är ju tur att Ewout har sovit iaf så någon av oss kan köra idag....
image56
Funkar inte!!!
image57
Hehe, stämmer kanske lite bättre=) Inte texten dock...

Ja inte den bästa starten på min sista lov dag kan jag säga men vad ska man göra? Är fortfarande inte trött för 5 öre men det märks väl om jag somnar i bilen på vägen ner=) På vägen hem kommer jag defentitivt somna iaf, eller kanske hos frissan=) Det skulle ju se väldigt normalt ut!

Jaja, får hoppas att jag kan hitta några snygga skor på skopunkten idag då för att kompensera lite för natten=) Lyckades få lite pluggande gjort igår så det var riktigt skönt måste jag säga. Kom igenom 30 sidor och skulle precis fortsätta när jag kollade på klockan och upptäckte att jag hade suttit i 4 timmar. Kändes att jag hade gjort mitt för dagen då... Hoppas att jag har lite inspiration att plugga på torsdag också, skulle va skönt om jag blev klar med sammanfattningen den här veckan.

Nu ska jag gå och käka lite frukost tror jag. Börjar bli ganska hungrig, sen måste jag plocka ihop lite saker som jag ska ta med mig ner. Har säkert glömt något... Hoppas inte det....

Ha det bra//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0