Samsung kamera

Hej!

Gud vilken seg helg det har varit, har inte gjort ett dugg vilket inte direkt är så smart. Skulle ju ha pluggat men det har inte blivit något av. Måste verkligen skärpa till mig imorgon och ta tag i pluggandet. Vill verkligen klara nästa tenta bra, men det går ju inte om man inte kan något.

Igår kom jag iaf fram till att jag ska köpa en digitalkamera. Har velat gjort det ett tag nu men det har liksom aldrig blivit av. Men nu bestämde jag mig och började kolla upp lite olika kameror. Hittade den här:
image58
Tyckte den var så söt så jag måste bara ha den=) Den kostar 900 och det är ju inte så jätte farligt. Så imorgon ska jag in på expert och köpa den. Hoppas bara den finns inne, men enligt sidan ska den det. Annars får jag helt enkelt köpa den via internet. Får inte glömma bort att gå till claesolhson också och köpa minneskort så jag kan ta bilder med den=) Visst är den fin?

Ska även på föreläsning imorgon och ska hänga med Emma ett tag på stan i samma veva som jag köper kameran. Sedan blir det hem till böckerna. Får unna mig själv lite "Mammutjägarna" om jag pluggar tillräckligt bra. Det är jobbbigt med böcker som är på 800 sidor som den. Eller visst det är jättebra att den är så lång så den inte tar slut på en gång, men samtidigt är det jobbigt att det tar lite längre att läsa för jag vill ju veta vad som händer! Men men, beronde på hur mycket jag hinner läsa på dagarna borde det inte ta så lång tid.

Har planerat en utekväll med några klasskompisar den19, dagen efter tentan, så det ser jag verkligen fram emot. Skönt att få ha lite roligt efter en tenta och det är ju dessutom sista kursen på terminen så det måste ju firas lite. Får ju dessutom ha på mig mina nya stövlar och bara det är ju något att se fram emot=) Hehe, har inget liv jag eller=P

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll så det är bra om jag duschar nu så hinner håret torka. Skriver väl något mer imorgon kanske och ta med några bilder jag tagit med min nya kamera. Om dom har den inne=/

Ha de bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej
Vilken läcker kamera, den vill ju jag ha. Kan vi inte byta du har ju faktiskt aldrig varit förtjust i rosa :-)

Kram mamma

2008-01-06 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0