Ser den ut att ligga i min hand kanske...?

God Morgon!

Sitter här vid datorn och försöker öppna kursboken och börja plugga lite (som jag desperat behöver) men det går tyvärr inte så bra... Boken är ju så otroligt tråkig... Kanske om jag pluggar en stund får jag göra något roligare sedan, hur låter det? Men vad ska jag göra då? Kolla på tv, hehe..

Ja i måndags beställde ju jag min kamera från cdon och som jag sagt tidigare så kan man inte se på deras sida om dom har skickat den eller inte. Jag har ändå varit in ett x antal gånger för att kolla, man vet ju aldrig, dom kanske får för sig att skriva något intressant istället för ej levererad. Satt igår och väntade på posten och önskade att kameran skulle finnas med, men tji fick jag. Fast vad trodde jag egentligen? Nog för att det stod 1-3 leveransdagar, men lite realistisk måste man ju vara.

Iaf så var jag in på sidan för sisådär 20 min sedan i blind förhoppning om, jag vet inte vad. Och vad står det? Jo att min kamera är levererad. Men jag har ju den inte! Hade jag det skulle jag väl inte sitta här och skriva blogg eller! Så nu vill jag veta vad det betyder. Kommer brevbäraren knacka på dörren när han kommer och säga "här är ett paket till dig"? Eller har den kommit till stället där man kan hämta ut den så jag får en avi och kan åka dit? Eller ännu värre kommer jag få en avi där det står att jag kan hämta ut min kamer efter kl16 idag, eller t.o.m. imorgon? Jag vill ha min kamera! Som ni kanske märkt har jag inte direkt mycket till tålamod=)

Jaja, tillbaka till mitt problem med kurslitteraturen. Eller ännu bättre, jag kan ju disskutera nästa kurs. Fick ett något skrämmande mail från min nästkommande lärare där han hade skrivit en länk till en sida om kursen och honom. Första sidan var helt dedikerad till han själv och vem han är och vilka hans intressen är, så som favorit film osv. Jag är rädd! Hehe, resten av sidorna kunde man iaf läsa om kursen, lite mer intressant. Det visar sig att vi ska ha 3 examinationer. En uppgift via nätet, en salstenta och ett grupparbete. Klassen ska visst delas in i 6 grupper som man får välja själv, först till kvarn alltså. Problemet? enligt mig iaf, är att vi är cirkus 90 studenter i klassen, alltså 15 st per kurs. Hur ska man få något gjort om 15 individer ska samsas och komma överens om ett arbete? Aja, jag vet ju faktiskt inte vad arbetet går ut på så jag kanske inte borde klaga än, men ändå!

Nu ska jag jag försöka plugga och vänta på brevbäraren=) Kanske ska sätta mig köket så jag ser när han kommer=) Jag vet, jag har inget liv. Men jag trivs bra ändå=)

Ha de bra//Linda

BEAUTIFUL!
image59

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hopp.
Hoppas kameran kommer imorgon.
Kramar

2008-01-10 @ 01:57:25
URL: http://princessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0