Tenta, utgång och tråkiga nyheter...

Hej hej!

Var ett tag sen jag skrev igen så tänkte passa på nu när jag ändå tänkte på det. Blir så lätt att man skjuter på det och tillslut har det gått flera veckor/månader..

Har varit en smått stressig vecka eftersom jag hade tenta i fredags. Dock hade jag absolut inte pluggat så mycket som jag hade behövt. Om jag ska vara ärlig så pluggade jag nästan inget. Men det var ett beslut jag tog, kände verkligen inte för det och har haft en ganska djup svacka den här kursen. Varit så jäkla trött hela tiden. Men fick iaf lite gjort och det hjälpt att jag var bort till Emma i tisdags och pluggade med henne, Cicci och Dennis.

Skrev iaf tentan och självklart visa det sig att den var hur lätt som helst... Hade klarat ett A om jag verkligen pluggat. Men det är smällar man får ta. Får väl veta nästa måndag hur det har gått men jag tror att jag kanske, kanske har klarat den. Vill inte säga för mycket=)

Efter den var avslutad, tog 45 min så vi var klar redan 8.45, så åkte jag och Emma in till stan för att inhandla lite alkohol. Kom därifrån med en flaska Bacardi Rasberry och en flaska vin åt Cicci. Resten av dagen hade jag fullt upp med att åka på affären, försöka få in en timmes sömn och göra mig klar. För vid 6 tiden var det dags för middag hos Cicci. VI käkade tacos=) och satt och pratade ett par timmar. Anledningen till varför vi var dit är att Cicci flyttade hem till Gbg idag så vi hade en liten avskedsmiddag. Kändes inte allt för roligt men det var ju ändå trevligt.

Sedan bar det av till Emma för efterrätt och alkohol. En trevlig förfest måste jag säga. Vi var 7 personer där så det var lite svårt att hitta någonstans att sitta med det gjorde inte så mycket=) Hade ändå väldigt trevligt. Och alla blev måttligt less på mig eftersom jag tog kort på alla konstant. Hehe, måste ju passa på nu när jag har fått en kamera=)

Vid 11 åkte jag, Emma, Linnea, Madde och Jocke inte på O'learys och fortsatte kvällen där. Var lite tråkigt folk där kanske men vi hade ändå riktigt roligt. Jag och Madde dansa järnet så jag var lite hes i lördags efter allt sjungande=) Men roligt var det och vi stannade till stängningsdags. Hade inte tänkt gå ut nå mer nu på ett tag, är inte så mycket för att festa. Men så fyller ju Dennis år om ett par veckor så då blir det väl festa igen då=)

Igår tog jag det jäkligt lugnt. Gjorde i princip ingenting. Var inte bakfull men trött som bara den, sov till 2 tror jag och vid 7 var jag redo att hoppa i säng igen. Men var uppe ett tag till och kollade på de 4 första avsnitten av Lost, har tänkt kolla på den serien ett tag nu men det har liksom inte riktigt funnits tid till det. Men nu är det ju strejk så nu har man all tid i världen istället=P

Och nu har Cicci flyttat också, var och hälsade på henne en snabbis igår också och det kändes inte roligt. Men hon måste ju göra det som känns bäst för henne. Fast det gör det ju inte mindre tråkigt för mig. Jaja, vi kommer ju fortfarande hålla kontakten och jag tror hon skulle komma upp och hälsa på nått så det är ju bra=)

Idag har jag faktiskt varit duktig måste jag säga=) Började med att städa mitt skrivbord och organsiera alla papper jag har vilket seriöst behövdes och sedan har jag suttit och pluggat i tre timmar innan middagen. Kännder mig så duktig=) Börjar nästa kurs imorgon och vi har en riktig tegelsten till bok så det kändes som att det vore smart att börja tidigt. Tänkte faktiskt sätta mig ett tag till nu innan en dusch och några fler Lost avsnitt.

Skriver imorgon om jag hinner
Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0