Ännu en dag snart över

Hej!

Ja som rubriken säger är även denna dag snart över. Har haft tvättstuga så dagen har väl inte varit allt för intressant, däremot har Ewout städat också så det var skönt=) Medan jag väntade på tvätten tog jag med mig Aleria ut. Grannens hund och katt var också ute, hunden var kopplad och höll på att gnälla ihjäl sig för att hon inte fick hälsa på Aleria. Grannens katt däremot var lös så han kom upp för att hälsa, det tyckte däremot inte Aleria om utan hon reste ragg och började fräsa, hehe, dum katt.

Mina kläder har blivit skickade och vid 5 tiden var dom i Jönköping. Trodde ett tag att jag kanske skulle få kläderna imorron redan, men jag tvivlar=/ Förutom det har det inte hänt allt för mycket. Men däremot var vi just ute och spelade badminton=) Så roligt=) Och vi blir bara bättre.

Imorron vet jag inte vad som händer. Vill hitta på nått roligt, men får väl se hur det blir med den saken. Tror det blir tacos hemma iaf, tänkte först äta ute, men tacos är ju faktiskt godast=) Tänkte även gå på bio, men får se hur det blir med det. Däremot kanske vi åker och badar, vem vet...

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0