Ännu ett resultat

Hej!

Skriver igen idag trots att jag egentligen borde sova. Ska väl inte kliva upp allt för tidigt imorron men lite saker har jag ju att göra innan det bär iväg till Emma.

Spenderade dagen i soffan vilket kanske inte var så bra egentligen. Gjorde nått jag inte gjort på hela sommaren, eller hela året egentligen. Tog mitt täcke och kudden och gick och la mig i soffan och bara latade mig. Tycker inte om att göra det för jag får såna skuldkänslor för att jag borde göra något vettigt istället. Men jag har ju faktiskt semester så så fel kan det ju inte vara, eller?

Gjorde ju faktiskt lite dock, hade ju tvättstuga. Hade verkligen ingen lust men så fort jag kom igång var det ok=) Så nu är allting tvättat och det känns ju bra, så skönt att kunna välja bland alla kläder igen=) När vi väntade på att det sista skulle torka gick jag och Ewout ut ett tag och spelade badminton, och jag vann faktiskt på slutet=) Synd bara att det blåste så mycket så bollen hade ju sitt eget lilla liv.

När vi kom in igen spelade vi lite kort och sedan satt vi och spelade Need for Speed på xboxen. Gick inte allt för bra för mig, är inte så duktig på bilspel, men däremot fick jag designa min egen bil. Lila med en stor ros=) Snyggt va?

Sedan la vi oss i sängen och kollade på Saw2. Har sett halva filmen förut men aldrig sett klart den. Blev inte lika skrämd som när jag såg första men det kan nog helt enkelt ha o göra med att förra gången satt jag själv i lägenheten med alla ljus släckta. Bodde dessutom själv då (Ewout hade inte flyttat hit än) så kunde inte se fram emot att någon skulle komma och rädda mig. Lyckades iaf skrämma upp mig själv rejält där ett tag, helst över clownen i garderoben, var helt övertygad att det satt någon i garderoben min=)

Var ut på skolan hemsida alldeles nyss och såg att jag hade fått resultatet från hemtentan som jag lämnade in förra veckan, den 9:e, hon var riktigt snabb på att rätta måste jag säga! Det uppskattas verkligen! Fick ett B iaf, 0,5 poäng ifrån ett A. Som vanligt nära men inte riktigt där. Aja, kan ju verkligen inte klaga med tanke på att jag la ner cirkus 8 timmar på den och hade inte ens öppnat böckerna innan vi fick den. Vi hade den i 9 dagar så man skulle väl lägga ner typ 72 timmar, 56 om man räknar bort helgen. Så ett B med så lite jobb går ju faktiskt inte att klaga på=)

Nej nu ska jag säga hej då till Ewout och sen sova lite=)

God Natt//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0