Äntligen lite sommar väder

Hej!

Allt bra med er? Här har sommaren äntligen kommit tillbaka, ska bli intressant o se hur länge den stannar. Igår gick jag självklart ut och solade, men det blåste ganska kallt så efter 2 timmar ungefär gick jag in och tog en dusch och sedan tog jag cykeln bort till ica. Hämtade ut min födelsedagspresent från Ewout på posten, en ny plattång och köpte mjölk till middagen. Cyklade hem igen och gick ut och spelade badminton med Ewout=) Tycker det är skit roligt att spela badminton. Sedan diskade jag (eftersom jag inte orkade göra det i tisdags) innan det var dags för middag, gjorde stuvade makaroner och korv=) På kvällen hände typ inget, jag var så jäkla trött så gick o la mig vid 9.

Det tidiga sänggåendet resulterade självklart i att jag vaknade tidigt imorse. Och inte bara tidigt, kvart över 5! Visst ville jag inte sova länge, men det var väl att ta i=) Aja, låg och försökte somna om fram till halv 8 innan jag gav upp och klev upp. Hann med lite pilates innan det var dags att sortera tvätten och gå ner i tvättstugan. Självklart låg jag ute och solade medans jag väntade på tvätten, mycket mysigt=) Men måste erkänna att det blir lite långtråkigt efter ett tag. Aja, sen jag blev klar med tvättstugan har jag dammsugit, tvättat golven, gjort rent i badrummet, varit på coop en sväng och lagat middag. Nu sitter jag här och smälter maten samtidigt som jag försöker komma på vad jag ska göra. Kanske borde gå ut igen?

Har bytt design på bloggen också, måste ju inspireras inför Mallorca resan=) Nej nu ger jag upp...

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer
Postat av: linnea

hade önskat att jag hade kunnat sitta ute o sola idag med när det var så himla fint väder.. men jobba ju som vanligt men var typ ingenting att göra på jobbet. många av brukarna är bortresta.



tänkte ju vi kunde träffas nåt imorgon efter jobbet men ska nog åka direkt till hunge då o stannar där hela helgen. men måndag kanske? jobbar då med men tror ja slutar 16.00.

2008-07-03 @ 22:55:29
URL: http://linneagustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0