Borde kanske inte ha gjort det...

Hej!

Fick ett sms idag om att jag kunde hämta ut min nya telefon på posten. Förnyade ju mitt abonemang och fick en gratis telefon. Så jag tog cykeln bort till ica och hämtade ut paketet. Öppnar och får så att telefonen är t.o.m. tråkigare än jag trodde den skulle vara...

Man kan bara sms och ringa med den typ, boring, så den har åkt ut på tradera för försäljning. Är ju en perfekt mobil för dom som bara vill kunna smsa och ringa för den är ju faktiskt ganska snygg. Aja, får väl se om jag tjänar nån hundring på den.

Fick även ett födelsedagskort på posten idag av Ewouts familj men ett kort på Ewout när han var typ 15 år då han står och håller i deras katt (när hon var kattunge). Jättesött=)

När jag kom hem tog jag det lugnt ett tag innan det var dags för middag och sedan gjorde jag inte mycket fram till halv 10 tiden. Då gick jag och Ewout ut och spelade lite badminton. Men jag ville in och se project runway så vi var inte ute så länge, men det gör inget=)

Förutom det har jag gjort något som jag kanske inte borde, men som jag bara var tvungen att göra! Jag har beställt kläder=) Jag var bara tvungen! Egentligen har vi kanske inte råd, men jag behövde lite mer kläder tills praktiken börjar. Blev bara basic plagg i princip, kanske lite tråkiga men ändå sånt jag tycker om och som jag tror kommer passa på praktiken. Lite bilder tagna från Ellos:

                                                                                              

                                     

Ja som sagt lite tråkigt, men jag är ju lite tråkig jag också=) Så det passar ju mig=)

Nu ska jag se vem som måste lämna PR

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0