Dags att boka rum på ålderdomshemmet

Hej!

Idag blev man ett år äldre då=) Hela 23 år har jag hunnit bli, usch vad gammal jag är=P Haha, ne skämtar bara! Har haft en bra dag, kan inte klaga=) Började väl iofs inte allt för bra eftersom jag knappt sov nått inatt=/ Inte så smart men vad ska man göra=) Kom upp ur sängen iaf och Ewout försvann in till stan. När han kom tillbaka hade han med sig tårta och subway till lunch=) Han är så snäll! Fick även ett pussel, så nu blir det mer pusselbyggande=)

Vid halv 2 tiden stack vi till storsjöbadet. Dom har ju byggt om där så var tvungen att kolla in stället. Kan inte säga att utsidan var dålig, 4 pooler i olika storlekar och stort område för att sola på. Insidan däremot var ju en stor besvikelse. Trodde stället skulle mäta sig med paradispadet men inte då! Trots ombyggnad så stället typ likadant ut, förutom tre kanor typ. Nej, besvikelse!

När vi kom hem igen gick vi ut och spelade badminton så idag har det blivit mycket tid i solen=) Riktigt härligt! Har fått lite färg på mig också men syns inte så mycket som jag kanske velat.. Men det gör inget, ryktas om finväder ett tag till och sen ska vi ju alltid till Mallis.

Sen vi kom in igen har vi käkat tacos och nu ligger Ewout i sängen och tar en tupplus innan jobbet. Men tror han kliver upp snart=) Sitter och kollar på Transamerica. Hyffsat bra film trots att den är lite konstig=) Nej, tillbaka till filmen.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0