Födelsedagskalas


Hej!

Allt bra med er? Själv är jag ganska trött trots att jag sovit typ hela dagen=) Gårdagen var ganska stressig och händelserik. Började med att jag gick ut och solade en stund. Var meningen att jag skulle ligga ute till 1 men kom inte in förrän vid halv 2. Då blev det en snabb tripp till coop för att köpa lite saker till kvällen och köpa hårfärg. Skulle egentligen inte färga håret förns i september men jag kunde inte hålla mig=) Så färgade håret så fort jag kom hem och dushade, noppade ögonbrynen och så. Sedan fixade jag sås till kvällen och la snören på vinflaskan vi köpt åt Emma. Vi köpte även en till sak åt henne. Typ den största gurkan vi kunde hitta och knöt en rosett runt den med två kondomer, billig dildo=) Haha, tur att hon fattade skämtet=D

Sedan fixade jag iordning mig och packade kylväskan innan det bar iväg till Lugnvik för att plocka upp Veronica. Vi var självklart försenade så jag var hur stressad som helst. Men vi kom iväg iaf och plockade upp Linnea i Bräcke på vägen till Ånge. Kom väl till Ånge runt 6 tiden och då blev det grillande, gott gott=) Och sedan satt vi och drack och hade trevligt resten av kvällen. Spelade lite "jag har aldrig", pinsamt ibland men jäkligt roligt på fyllan=) Lite bilder från kvällen:










Vi åkte hemåt runt halv 2 - 2 tiden. Och fick ta en omväg till Hunge för att hämta Elvis (Linneas katt) visade sig vara grusväg rakt ut i ingenstans, men det gick det också=) Men det var lite guppigt=) Elvis blev iaf upplockad och efter att vi kommit tillbaka till Östersund och kört hem Veronica och Linnea kom vi äntligen hem vid halv 5 imorse. Var sjukt trött så idag har jag sovit precis hela dagen=) Men det gör inget, var bara skönt faktiskt=)

Nu sitter jag och pratar med Sofia och ska nog gå och dusha efter det.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0