Fortsättning på torsdagen

Hej igen!

Tänkte skriva några rader till för dom som vill läsa. Det är en fluga här som irriterar mig, värsta är att flugor är så jäkla snabba så man får ju inte tag på dom.

Har gjort lite saker sen sist jag skrev. Isället för att somna (vilket jag var nära på att göra) gick jag och Ewout ut och spelade badminton. Var hur kul som helst och jag förlorade inte alla gånger=D Vi spelade i en halvtimme kanske och sedan satt jag ute en stund till och njöt av solen. Har varit riktigt varmt idag trots att det var lite molning. Så fort solen tidade fram bakom molnen brände det rejält men som tur var brände jag mig inte utan brunfärgen fortsätter att bli finare=) Härligt! Var många år sedan jag var brun, senaste åren är jag mest röd.

Efter det gick jag in och la in rentvätten i garderoberna, skönt o få de gjort, och sedan strök jag gardinerna. Har ingen strykbräda dock=/ Så jag måste stryka på köksbordet, haha, men det går det också. Det positiva är ju att det är ganska stort så då går det snabbare=)

Har även bokat ett par böcker på timlån så jag ska in till skolan imorgon och hämta dom. Vill cykla men tror inte det kommer gå så bra. Ska förbi ÖB också och vet inte om jag måste köpa nått som kanske inte mår bra i värmen, sen måste jag till ICA dessutom. Aja, får se hur det blir med det, vem vet det kanske inte ens är varmt.

Sitter och kollar på reaper nu och funderar på om jag ska se Hell's kitchen innan jag går och lägger mig. Frågan är ju om jag har oturen att inte kunna somna då, kanske tröttheten har försvunnit. Det händer ju tyvärr mig allt för ofta. Kanske borde kolla upp om Hells Kitchen går i repris nån annan dag.

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0