Führerns elit

Hej hej!

Allt bra? Själv smälter jag fortfarande, kommer sluta som en pöl på golvet tror jag=) Idag har det hänt lite saker för ovanlighetens skull=) Började dock lite segt men så fort jag fick smsavi för mitt ellospaket stack jag för att hämta ut det. Blev även en snabbis på ica. När jag kom hem provade jag självklart alla kläder och blev sjukt besviken. Inget var som jag ville ha det. Inget verkade stämma med bilder, både i färger och passform och grejer. Så allt åkte tillbaka igen. Kunde iofs ha behållt två av linnena men skulle jag ändå skicka det andra så fick allt följa med. En bra sak är dock att det betyder att jag kan åka på selånger iår!!! Så nu måste jag boka tågbiljetter=) Great great!

Hänt mer då? Jo var ju bort till Linnea efter det. Vi grillade och hade det allmänt trevligt. Var hur gott som helst! Förstår inte hur det kan vara så gott med grillat=) Sedan satt vi mest och pratade. Elvis (Linneas katt) blev dessutom stucken av ett bi eller en geting så hans läpp svälde upp ganska mycket. Stackarn! Men han såg inte ut att ha ont och när jag åkt hade svullnaden gått ner igen. Tur det för en tripp till veterinären hade kanske inte varit det roligaste.

Väl hemma igen blev det lite badminton men varken jag eller Ewout var på humör direkt så vi var inte ute så länge. Gick in istället och såg en film. "Führerns elit". Trodde inte den skulle vara så bra men det var den! Helt klart sevärd måste jag säga. Ser inte ofta filmer på andra språk än engelska och ibland svenska eftersom jag koncentrerar mig så mycket på vad dom säger och eftersom jag inte förstår nått så tappar jag bort mig i handlingen, men det var ingen fara den här gången. Den var även riktigt bra gjord så jag rekommenderar er att se den!

Nu ska jag ta och smälta i sängen istället, imorgon blir det nog lite sola tror jag=)

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0