Härlig dag

Hej!

Lyckades hålla mig ifrån att bli bakfull idag men var ändå ganska trött när jag slog upp ögonen vid 12. Hann dessutom bara vara vaken i några minuter innan jag kom på att jag hade tvättstuga idag som dessutom började 12. Hade egentligen tänkt byta tiden men kändes lite dumt att göra det när den redan börjat så det var bara att samla ihop all tvätt och gå ner. Kändes inte alls roligt och hade nog helst velat sove en timme till eller två.

Aja fick det gjort iaf och sedan bar det av till storsjöbadet med Linnea. Härligt värre! Vi låg och solade ett tag sedan blev det bad och bubbelpool. Vädret var kanske inte det bästa för trots att solen sken blåste det kallt ute, men det funkade. Efter sol och bad åkte vi till max för lite bakfylle mat=) Sjukt gott=)

Kom väl hem runt halv 9 tiden och sedan dess har jag bara kollat på tv typ. Har varit en bra dag trots att jag varit ganska trött och slö sedan går dagen. Men det kan jag leva med för fan vad roligt vi hade. Måste även säga att jag är lite imponerad på mig själv att jag orkade blogga och dessutom inte stavade fel på allt för mycket saker, för jag var inte direkt nykter=D

Nu måste jag verkligen sova för imorgon blir det en sväng på stan med Linnea ganska tidigt på morgonen, eller tidigt för mig iaf. Hon ringer vid 9 så vill jag ha mina 8 timmars sömn är det nog dags att krama kudden nu.

Sov Gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0