I'm alive=D

Hej!

Saknat mig? Inte orkat skriva på länge så började få lite dåligt samvete. Men nu är jag iaf tillbaka, kan dock inte säga att det hänt allt för mycket de senaste veckorna. Nu sitter jag iaf och lyssnar på Maiden medans jag försöker komma på något att skriva. Blev lite inspirerad eftersom Maiden spelar i Sverige, den här veckan? Var ju ner och såg dom live för några år sedan och känns lite surt att jag inte får se dom igen, för fan vad bra dom är!!! Men förhoppningsvis ska dom inte gå i pension än=D

Förra veckan ägnades iaf till att skriva hemtenta, eller iaf försöka. Gick verkligen inte bra att få fingrarna ur arslet och verkligen sätta igång med den. Men tillslut så kom jag igång och lyckades lämna in den i tid. Svarade på allt men frågan är väl hur bra, men det märks väl.

Torsdag vaknade jag tidigt, självklart efter att bara sovit några timmar, och började städa. Mamma och mormor skulle nämligen komma på besök. Jag fyller ju år nästa fredag och eftersom mormor är i Finland då kan dom inte komma, så dom kom i torsdags istället. Har redan fått min födelsedagspresent (crosstrainern) men fick ändå en vas och en slant att köpa blommor för av mamma=) Sedan gick vi ut och åt. Mormor bjöd på koreanskt, mycket gott, helst mormor tyckte om det hon fick sin mat först och ändå var hon sist med att äta upp, tog mer och mer hela tiden. Hehe, hon är så söt. Sedan åkte vi hem och käkade lite tårta.

Under helgen tror jag inte jag gjorde nått faktiskt=/ Läst ut tre böcker men annars har det väl inte hänt så himla mycket. Jo just, jag och Ewout började ju bygga på ett pussel förra helgen och nu i helgen blev vi klar! Haha, jag har inget liv jag! Spenderar fredag och lördag kvällar till att bygga pussel, men det är faktiskt roligt=) Måste ju självklart lägga ut bilder på vårt fina 1000 bitars pussel:





Fint va? Visst är vi duktiga?=)

Idag har det däremot hänt lite. Vi beställde ju ny spis och diskmaskin för ett par veckor sedan som egentligen skulle komma förra veckan, men istället kom det idag. Han som körde ut sakerna skulle komma mellan 2 och 4 och kom självklart 20 i 4, hehe, inte direkt förvånande. Ingen skada skedd iaf för sakerna kom ju och blev installerade. Så nu har vi diskmaskin och varmluftsugn med hällspis. Självklart var vi därför tvungen att använda allt på en gång så vi diskade allt vi inte diskade igår och sedan gjorde vi kyckling och pommes i ugnen och ärtor på spisen=) Allt nytt måste ju användas! Och det fungerade jättebra verkligen så nu är vi båda glada=) Lite bilder så klart:




Fint? Så härligt med diskmaskin för om det är något jag hatar så är det att diska!

Sitter och lyssnar på Maiden "Blood Brothers" en av mina favoriter!

I veckan ska jag för det första ta en fika med Veronika imorron och samtidigt försöka hitta något i födelsedagspresent åt syrran som fyllde år förra veckan. Sedan på onsdag kommer syrran hit och stannar till torsdag så vi får väl se vad hittar på för nått. Synd att det inte finns nått roligt att göra här i Ö-sund, men nått kommer vi säkert på att göra. Sedan fredag blir det nog lugnt, men på lördag blir det fest hos Emma=)

Nej nu får det räcka, precis i tid till "Run to the hills"=) Haha, med dansen och allt, minnen minnen=D Kanske ska ställa mig och hoppa runt lite här nu, kl är ju bara 20i3=)

God Natt//Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint köket blev. Och vilket fint pussel... Nu ska jag försöka få hemtentan gjord, blääääääää.

2008-07-15 @ 20:16:49
Postat av: Sofia

Hej girlie.

Synd att vi inte kunnat prata. Tänkte ring igår kväll, men var lite död. Jobbade 14 timmar i sträck på jobbet på årets jobbigaste dag. Men jag ringer imorgon kväll efter jobbet.

Kramar

2008-07-16 @ 21:05:29
URL: http://princessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0