Lindas fredag

Hej!

Jag smälter bort snart tror jag. Det blir så sjukt varmt i lägenheten när det har varit varmt ute några dagar och nu är det nära på olidligt. Går ju knappt att andas här, hehe. Har ni haft för er idag då?

Jag tog bilen till skolan jag, som sagt, och fixade böckerna jag behövde. Sedan blev det ica och öb på vägen hem. Väl hemma tog jag med mig filt, strandstol och katt ut och solade lite. Var meningen att jag skulle plugga medans men självklart glömde jag ta med mig frågorna på hemtentan. Jag brukar lägga mig bakom huset mittemot oss (så man ser inte från vår balkong) så därför orkade jag inte trilskas med Aleria och få in hon igen och skriva ut frågorna och sen ut med hon igen. Ja ni förstår. Och lämna henne ute ensam hade jag ingen större lust med. Två av grannarna har sina hundar lös hela tiden så vill inte riskera nått.

Låg ute ett tag iaf innan jag gick in och kollade om Ewout var vaken. Det var han så jag drog med mig honom ut för en runda badminton=) Mycket roligt! När vi kom in igen var det daga för en välbehövd dusch för mig och sedan lite latande i soffan innan middagen.

Sedan vi åt tacos har det inte hänt speciellt mycket. Vi spelade TP (jag vann=) och slö kollade lite på "Kiss kiss bang bang" men den var inget för mig. Hade väl några roliga stunder men annars var den mest långtråkig. Nu ska jag nog sova snart, hoppas bara jag kan sova i denna värme=/

Sov Gott//Linda

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. såg att du är socionomstudent. tänkte söka den linjen om et år. Är det svårt att komma in? har det vart jobbiga terminer eller? =)

2008-07-10 @ 11:20:05
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: linnea

men liiiiinda, vart har du tagit vägen? jag har semester nästa vecka och blir nog hemma iaf måndag och kanske tisdag. hör av dig!

2008-07-11 @ 22:30:30
URL: http://linneagustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0