Stråket

Hej!

Idag har det varit en heldag med en massa stress och en massa roligt. Började med en massa stress eftersom jag var tvungen att göra mig klar och samtidigt göra några ärenden innan det var dags att åka till Linnea. Gick ganska ok och fick allt gjort men inte i den ordningen jag kanske hade föredragit. Kom iaf iväg till Linnea vid 6 och då blev det middag på en asiatisk restaurang. Smakade väldigt gott och höll mig dessutom från att bli för full=)

Sedan blev det lite förfest hos Linnea för mig, henne och Veronica. Lyssnade på Ebba Grön, Dia Psalma, Aqua och Gyllene Tider, en salig blandning alltså men riktigt trevligt. Vi snackade lite och drack så mycket vi hann innan det bar iväg in till stan.



Väl nere i stan tog vi en vända på stråket bara för att upptäcka att det var lite väl mycket folk och vi var inte tillräckligt fulla.Så istället letade vi upp Veronicas kille och ett par av hans vänner och satte och på en gräsplätt för att dricka lite mer=)




Efter lite mer alkohol begav vi oss återigen mot stråket men hann knappt dit förrän vi vände och begav oss mot en krog istället. Där blev det shottar och drinkar utan att vi behövde betala ett dugg. Veronicas killes vänner var mer än givmilda så det gick inte en krona=) Väldigt snällt av som måste jag säga!


Skulle egentligen bli efterfest efter det men för mig blev det hemgång. Hade redan blivit lite väl mycket att dricka och kände att det var dags att åka hem. Veronica ringde dessutom när jag satt i bilen och berättade att den planerade efterfesten inte gick så bra.

Så nu sitter jag hemma och väntar på att alkoholen ska gå ur kroppen lite mer. Går aldrig och lägger mig full för jag vägrar bli bakfull, så ett tag till blir jag nog uppe=) Är nog första gången jag skriver ett inlägg på fyllen, men det ska ju vara en första gång för allt=D

Bild på mig när jag kommit hem, men och utan smink=)


Imorgon blir det en sväng på stan och sedan bad med Linnea och eventuellt Veronica. Nu skriker sängen efter mig så snart blir det nog sova.

God Natt//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0