Syster på besök

Hej!

Sitter och pratar med Sofia men tänkte få in ett snabbt inlägg medans. Är sjukt trött och ska snart sova men tänkte vänta på att diskmaskninen blir klar först så jag jag plocka ur den. Allt bra med er?

Var ju inte till stan i tisdags för att träffa Veronica. Vi gick först iväg och kollade efter presenter åt min syster. Hittade ett fint halsband och ett par matchande örhängen som jag köpte. Tror hon tyckte om det=) Sedan tog vi en lunch och shoppade lite. Hittade en helt underbar 80-tals tröja=) I lovet it! Efter det följde Veronica med hem till mig och vi käkade lite middag här och snackade lite skit=) Så vad som skulle bli en lunch slutade med en hel dag. Väldigt trevligt med lite sällskap måste jag säga=)

Igår kom syrran hit så jag började dagen med att städa undan lite snabbt, som tur var hade Ewout städat redan i måndags så jag behövde inte göra så mycket. Sedan är det så mycket renare i köket sedan vi fick diskmaskinen, inte massa disk som ligger överallt=) Hämtade Mia på tåget vid halv 5 och sedan bar det av till ica. Hon är tyvärr inte så duktig på att fatta beslut så det slutade med att vi fastnade på ica i 45 min bara för att bestämma middag=/ Hehe, kom hem iaf och käkade sedan spelade vi lite TP och satt o snacka lite.

Idag var vi in till stan och skulle shoppa lite men det blev inte så mycket shopping. Däremot hittade jag en affär med väskor för 149kr!!! Så nice! Synd bara att jag inte har några pengar=/ Fick även i oss lite lunch och sedan tog hon tåget hem vid halv 5 tiden.

Roligt att träffa syrran lite och det var dessutom första gången hon var upp hit, får se när nästa gång blir=) Sedan hon åkte har det inte hänt mycket, typ legat i soffan för jag är så trött, och käkat lite. Nu ska jag prata med Sofia en stund till och plocka ur diskmaskinen, sedan sova!

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0