Telefon

Hej!

Har spenderat typ halva dan i telefonen=) Först snackade jag med Sofia i typ en timme kanske och sedan satt jag i telefon med Veronica i säkert 2½ timme, hehe. Var meningen att jag bara skulle ringa och höra om hon hade lust att ta en fika men eftersom hon inte kunde fortsatte vi prata istället.

Efter det tog jag cykeln till affären. Var skönt att få komma ut ett tag. Trodde ju det var finväder idag för solen sken och det har varit nästan helt molnfritt, men tji fick jag för det blåste hur mycket som helst så det var inte alls skönt ute. Men för en cykeltur funkade det.

När jag kom hem lyfte jag in en av högtalarna till stereon in i köket, slog på lite Cornelis och började laga mat. Det blev pitabröd med marinerad fläskfilé och grönsaker. Jag tycker inte om kebabkött och vi hade dessutom fläskfilé hemma. Mycket gott=)

Nu sitter jag och kollar på "The secret life of a soccer mom", ganska bra men vet inte hur många avsnitt det kommer fortsätta vara bra dock.. Har lust att gå och lägga mig så ikväll blir det nog tidigt. Vilket behöva för jag är påväg att vända på dygnet. Och det är inte bra med tanke på att det (enligt värderapporten iaf) ska bli finväder nu i veckan, så jag ska sola! Vill inte vara helt blek när vi åker till Mallorca för då kommer jag bränna mig rejält=/ Nu ska jag kolla på tv igen=)

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0