Vart är sommaren?

Hej!

Kom i säng redan 10 igår och ändå känner jag mig inte helt utvilad. Trodde jag skulle vara tvungen att åka till skolan idag och lämna tillbaka en bok men var inne på sidan nu och då gick det att låna om den=) Skönt, var inte hundra på om det skulle gå eftersom den för det första kanske skulle vara reserverad och för det andra är den lånad från Härnösand. Men det gick så nu behöver jag inte tänka på det nå mer.

Idag blir det tvättstuga vilket jag inte alls har någon lust med. Ska dessutom tvätta kl 5 för det fanns ingen annan tid, irriterande. Inte för att jag hade nått planerat till ikväll men det känns ändå lite surt att stå å tvätta till kl 9 en fredag kväll. Men det är väl lika bra, så jag har nå kläder till imorron.

Detta väder är bara allt för deprimerande. Var iofs ganska fint igår men ändå små kyligt och idag är det bara grått och trist. Ska det inte bli någon sommar iår? Ser ju så ut=/

Vad som händer mer idag har jag ingen aning om, inte mycket skulle jag gissa. Kanske borde städa undan lite här nu när vi haft det fint i nästan en vecka. Vid den här tiden brukar det typ alltid ligga saker överallt=/ Vi är inte så duktig på det här med att hålla rent. Eller så hemskt är det inte, men varken jag eller Ewout tar undan efter oss när vi tar fram något. Måste blir bättre på det! =)

Har verkligen inget att skriva så lika bra att jag slutar nu innan jag babblar på allt för mycket om tråkiga, oviktiga saker.

Ha det bra//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0