Broderat

Hej!

Sitter och funderar på vad jag ska göra. Är så jäkla trött så har egentligen lust att sova en stund, men samtidigt är det ju inte så bra att sova på dagarna för då kommer jag inte kunna somna inatt... Vad göra?

Igår hände inte mycket kan jag säga. Satt i princip hela dagen och broderade, slutade med att jag var uppe till halv 5 på morgonen så jag kunde göra klart=/ Men nu är det iaf bara efterstygnen kvar så det är skönt. Förutom det var jag på en kort promenad och sedan hade föreningen möte vid 7 angående gemensamhetsel, verkar som att vi kommer att få det men än så länge har dom inte fått in röster från alla.

Jag kollade dessutom på fotboll igår, såg en hel halvlek (eller vad det nu heter) =0. Holland spelade ju mot Italien så Ewout ville titta, och ibland måste man ju vara snäll också. Dom vann iaf, 3-0, så Ewout var glad, ingen har vunnit med så mycket mot Italien förut så det var ganska stort. Förstår fortfarande inte tjusningen dock, tycker det är så långtråkigt! Händer ju inget... Bättre med hockey!=)

Ska ju på praktik nu till hösten och har ju varit en massa kring det dära. Har ingen lust att dra allt nu, för trött, men nån dag när jag har orken ska jag skriva om allt kring praktiken, för den som vill läsa. Dom ringde iaf från ett ställe idag i Järpen så jag ska dit nästa tisdag. Är som en arbetsintervju, dom vill ju träffa mig innan dom bestämmer sig för om dom vill ha en praktikant eller inte. Så nästa tisdag vet jag kanske vad som händer till hösten. Är lite surt att det är i Järpen eftersom det betyder 1h dit och 1h tillbaka på tåg varje dag, jag blir ju så jäkla åksjuk. Men det löser sig nog! Jag behöver ju inte flytta och det är ju huvudsaken!

Idag kommer det nog inte hända så mycket här. Ska väl bordera men sen är det inget planerat. Imorgon funderar jag på att åka in till stan, men vi får se hur det blir med det. Är fortfarande regnväder här uppe, lite tråkigt för jag skulle vilja sitta och sola=/ Men det är ju faktiskt bara början av min första lediga vecka, och jag ska vara ledig i 12=) Tror inte jag haft så mycket ledigt sen jag var 14 eller nått. Känns riktigt underbart och med tanke på det senaste åren tycker jag faktiskt att jag förtjänar det. Och helt ledig är jag ju faktiskt inte, har ju två sommarkurser jag ska gå, sammanlagt 5 uppgifter under 10 veckor, och tre träffar. Inte så mycket alltså men det är ju ändå lite att göra.

Nej, nu ska jag avlägsna mig från datorn. Får se vad jag hittar på för nått. Sängen ropar fortfarande på mig, men jag vet inte ja=/

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0