Idag igen

Hej igen=)

Inget går riktigt som jag vill idag. Tog cykeln till campus och solen sken så fint, satte mig utanför ett tag och väntade på att biblo skulle öppna (jag var ju självklart tidig), det var så trevligt så. Sen gick jag in och hämtade böckerna, dom finns ju bara att låna på timlån (alltså 24 timmar) men eftersom det är midsommar får jag ha kvar dom tills på måndag=) Tyckte jag lät som en bra idé, så nu blir det pluggande i några dagar.

Efter det tog jag en promenad ner på stan och gick på systemet, fick med mig några öl och xider (den nya med hallon och melon) innan jag vandrade tillbaka till campus igen. Min plan var att sitta där ett tag i solen och läsa. Men självklart var hela himlen täckt av moln, nästan iaf... Så surt! När det äntligen ser ut att bli finväder så kommer ändå dom där jäkla molnen. Ser dessutom ut som att det kommer bli regn=/

Satt ute ett tag iaf, bara för att, men upptäckte ganska snabbt att det var lite väl kallt och blåsigt, så det var bara att cykla hem igen...

Kom precis hem och trodde verkligen att resultatet på tentan hade kommit, men tji fick jag, så nu är jag bara allmänt less. Får varken sol eller tenta idag=( Istället får jag sitta och plugga hela dagen och diska... Roligare saker har man ju haft för sig. Aja, det är ju tur iaf att boken jag ska läsa är intressant=)

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0