Jordisar

Hej!

Slog precis tån, fan vad ont det gjorde! Förstår inte hur såna små saker kan göra så jäkla ont. Det är som papercuts! Ajaj, hehe. Vilka problem jag har va?

Har velat köpa jordgubbar i flera dar nu men bara skjutit på det. Började med att dom kostade 17kr, och mycket lägre än så för en liter jordgubbar kommer man fan inte. Men tror ni jag köpte? Nej då, inte ja eller. Så var vi på affären igår och tro ni inte på fan att dom höjt priset till 35, funderat ett tag på att köpa, men tyckte ju det lät alldeles för dyrt. Så idag var vi på affären igen. Och nu är det ju så att jag vill ju faktiskt ha jordgubbar på midsommar, känns lite tradition liksom. Man kan väl inte fira midsommar utan jordgubbar, visst? Så jag var ju bara tvungen att köpa, och vad tror ni dom kosta?? 40 kr!!! Helt otroligt, så mycket pengar för några bär, som dessutom inte är så färska och fina som dom skulle kunna vara.. Suck, aja har ju mina jordisar nu iaf=)

Tentan kom inte idag, less och irriterad, men vad ska man göra?

Har inte gjort något speciellt idag faktiskt förutom att träna ett tag och sett på Reaper, ny serie på femman, tycker faktiskt den är bra. Lite lagom töntig och ganska rolig. Tycker om djävulen, skön stil på han=)

Vi sitter och pratar om en resa i augusti, ska inte hoppas för mycket nu bara. Blir säkert inge av med det... Jaa, vi får väl se vad som händer... Och dessutom, vem ska ta hand om bebis??

Av någon dum anledning bytte jag att gå och lägga mig nu och kliva upp imorgon och tvätta till att stanna uppe några timmar till och spela TP med Ewout. Jag vägrade stanna uppe längre om jag skulle vara tvungen att tvätta imorgon så han tog på sig det istället, lite korkat tycker jag men han beslut ju=)

Blivit många inlägg idag, får väl se om jag skriver nått imorgon också..

Sov Gott//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0