Midsommarafton

Hej!

Idag har jag fan varit duktig kan jag säga=) Hehe, enligt mig iaf. Började med att åka på affären och handlade lite små saker, glass bl.a. till jordgubbarna=) Och tvättmedel för det hade vi självklart slut på. Sedan sorterade jag all tvätt och sprang ner i tvättstugan. Medan jag sprang fram och tillbaka mellan tvättstugan tog jag även och städade lite här, så nu är det rent och fint=) Hann även med en dusch och fixade till håret lite.

Efter sista omgången i tvättstugan tog jag och gick igenom alla mina sysaker (tyger, garner, broderier, nålar o.s.v. o.s.v.) Så nu har jag äntligen lite ordning och reda där.

Nu har jag precis pratat med Linnea så jag ska åka och hämta henne om några minuter. Vi ska åka på ica och handla lite sedan blir det grillning och kanske lite TP ikväll=) Och självklart jordgubbar, hehe=)

Måste sticka nu!




Trevlig midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0