Midsommardagen

Hej Hej!

Allt bra med er? Själv sitter jag och pratar med Sofia=) Vi snackar lite om när jag fyller år och vad som ska hända, förhoppningsvis nått=)

Igår var en väldigt trevlig dag, åkte och hämtade Linnea vid 5. Vi åkte på affären och köpte kol, tändvätska och lite andra grejer. Väl hemma igen var det dags att starta grillen, hehe, hade ju kunnat sluta illa men vi var faktiskt duktiga nog att inte elda upp varken vårt hus eller grannarnas=) Däremot la vi (eller snarare Ewout) grillen på gräsmattan eftersom det hade regnat. Han ändrade sig dock (efter att vi redan hade tänt) och gav sig på att flytta den, korkat men det funkade ju.

Vi lämnade Ewout utanför för att grilla flintastek medans vi gick in och fixade sallad och kroketter. Det blev hur gott som helst, inget slår grillat=) Självklart blev det även några öl och nya xider med hallon smak. Efter maten spelade vi lite TP, jag vann! Hihi, Linnea skyller på att jag hamnade på rätt ställen, men det är inte sant=D Hehe

Hon åkte hem ganska tidigt eftersom hon skulle jobba idag så jag och Ewout myste tillsammans resten av kvällen.

Idag har det inte hänt mycket, men det gör inget=) Därmot tryckt i mig lite jordgubbar, gott gott.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0