Tillbaka tentan

Hej!

Sitter och funderar på om jag ska orka börja göra mig iordning eller om jag helt enkelt ska skita i det=) Hehe, ne det kan jag nog inte, men jag är ganska trött kan jag säga. Här skiner iaf solen, frågan är bara om det kommer hålla i sig hela dagen. Jag hoppas det!

Jag måste in till campus idag, ska ju låna böcker på biblo så så fort jag fixat till mig lite ska jag ta cykeln in till stan. Funderar på att åka förbi systemet också, tror inte det händer nått speciellt imorgon, men man kan ju alltid ta sig en öl ändå=)

Jag vill inte åka än för jag tror, eller tycker, att resultatet på tentan ska komma idag. Dom har ju 15 arbetsdagar på sig att rätta den och med inlämningsdagen samt nationaldagen borträknat så har det gått 15 arbetsdagar idag. Efter det har man all rätt att klaga, men vet inte vad det kommer att ge för resultat dock. Jag hoppas verkligen att vi får tillbaka den idag, less på att vänta nu, men någonting säger mig att vi inte kommer få det=/ Är det bara jag som inte har tillräckligt med tålamod för att sitta och vänta i tre veckor på ett resultat? Jag vill veta på en gång!=)

När jag kommer tillbaka från stan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle vara trevligt att sola men dom håller på och fixar gården här utanför så det är skrot och traktorer och människor m.m. m.m. överallt här. Känns inte så lockande att lägga sig i bikini här då=/ Hehe, kanske tar med mig filten nån annanstans och sätter mig. Får väl se hur det blir, beror ju som sagt också på om vädret tänker fortsätta vara fint eller inte.

Nu ska jag käka lite frukost tror jag.

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0