Uppe med tuppen

God Morgon!

Här är man uppe tidigt, eller jag är det iaf, tror jag varit vaken i nästan en timme nu. Gick ju iofs och la mig igår vid 9 tiden så det kanske inte är så konstigt. Hade kunnat sova längre men så började magen kurra=)

Hade en ganska händelserik dag igår. Började vid 11 och åkte till skolan, sedan tog jag en promenad till Linnea. Efter några timmar hos henne med lite skitsnack och bus med Elvis tog vi oss ner på stan för en japanska/koreansk lunch. Väldigt gott, men lite dyrt, fast tillbaka går jag nog, när pengarna tillåter=). Efter det gick Linnea och klippte sig (blev skitsnyggt) medan jag gick ner på Hemma-butiken. Hade sett reklam för spis och diskmaskin så jag ville kolla närmare på det. Slutade med att jag kom därifrån med en ny spis och en diskmaskin=) Eller vi får dom om 2 veckor ungefär=) Hela kalaset gick på 8300 och det var inklusive hemkörning och instalation och en platsgrej att ha under diskmaskinen ifall den skulle gå sönder (annars blir självrisken på försäkringen skyhög). Så nu är både jag och Ewout nöjda, helst med tanke på att vi inte betalar själv (allt går på repfonden). Ska bli så skönt med diskmaskin, jag hatar vekligen att diska!

Vid 5 tiden var det dags för möte med han från Strömsund, angående praktiken. Det gick väldigt bra och han var hur trevlig som helst! Så till hösten blir det prakik i Strömsund=) Blir långt att åka varje dag men jag behöver bara åka dit 4 dagar i veckan så det kommer nog gå bra. Det handlar ju också bara om 15 veckor, så det ska jag väl överleva=)

Gick som sagt och la mig tidigt igår, kolla en stund på tv men sen blev jag alldeles för trött. Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, men någonting trevligt kan man ju alltid hoppas på=)

Såg den här bilden på aftonbladet:

Är dom inte bara för söta?

Nu ska jag kolla på tv (om det går nått på tv den här tiden)

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0