Jag kan också

Hej!

Har inte skrivit på ett tag nu, men har helt enkelt inte orkat.

Har hänt lite saker dock. I lördags var jag och Emma och tränade och på vägen hem plockade vi upp Linnea, var dags för en liten tjej kväll=) Vi lagade mat först, tog lite tid dock eftersom köttet var fruset, så vi kunde inte äta förrän vid 8. Det blev fläskfilé med pommes och tsatziki, mycket gott=) Jag lyckades dock bränna pommes friten så vi fick göra nya=/ Inte så duktigt av mig kanske.

I söndags var det lugna gatan här, och så även igår på dagen. Fick dock ett efterlängtat ryck på kvällen och skrev lite till grupparbetet. Sen åkte jag bort till Emma så vi kunde göra klart det. Vi har undvikt detta i 2 veckor nu och så visar det sig ta typ 4 timmar att göra klart det. Haha, man är ju korkad ibland.

Sedan inatt satt och nu för ett tag sedan har jag suttit och gjort något nytt, nämligen en PowerPoint presentation. Har aldrig gjort en sådan förut men tyckte jag borde testa iaf och det visade sig ju vara jätte enkelt. Är hur nöjd som helst kan jag säga och den är jättefin=D Visst är jag duktig?

Åt en lite ovanlig middag idag. Åkte på Lidl och visste inte riktigt vad vi skulle äta när jag såg ett våffeljärn. Vi äger inget sådant så jag fick för mig att köpa det. Så det blev alltså våfflor till middag, problemet är bara att jag hatar våfflor. Tvingade i mig två stycken och sedan drack jag en cuposoup som efterrätt. Normalt va? Så nu har vi en våffeljärn som bara Ewout, förhoppningsvis iaf, kommer använda. Men den kostade ju bara 150kr så det var väl inte hela världen.

Ska kolla på röd drake nu tror jag, läste ju boken för ett tag sedan. Vill ni läsa en recension på den? Gå in på: http://bookclub.blogg.se

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0