Påsk

Hej!

Påskhelgen är snart förbi, men jag kan inte säga att den varit direkt trevlig. Har i princip inte gjort annat än att plugga. Tentan kommer bara närmare och närmare och jag förstår inte hur jag ska kunna lära mig allt. Det är hur många namn, begrepp, teorier och gud vet vad. Och jag ska lära mig allt, men jag förstår inte hur. Har suttit nu varje dag sen i torsdags men det känns verkligen inte som att jag kan något. Nej, nu ljuger jag, men ändå.

Har iaf ätit påskmiddag i lördags så det var trevligt. Griljerade min andra skinka någonsin=) Vad har jag mer gjort? Jo inatt satt jag och kollade på Seven medans jag pluggade. Den filmen är sä jäkla äcklig, men ändå riktigt bra=) Kanske inte det mest normala att kolla på när man pluggar dock=)

Har skrivit ut så mycket papper nu att jag är förvånad att min skrivare fortfarande lever. Har slut på papper dock så jag måste skaffa mer, lite irriterande för jag har egentligen inte tid. Kanske Ewout har lust att åka istället=)

Gud vilket tråkigt inlägg det här är, men kände att jag borde skriva något. Tror inte jag kommer ha nått intressant att säga de närmaste dagarna. Men ha tålamod kanske kommer jag på nått bättre nästa vecka=)

Nu ska jag gå tillbaka till kristeorin, projektiv identifikation, representation, revesibilitet, regression m.m. m.m. m.m. Hoppas ni har roligare än mig. Och hoppas ni haft en bra påsk helg!!!

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Josephine & Elika

hihi nej tack :-)är inte mycket för att plugga... Hoppas tentan går bra =) kram kram

2008-03-25 @ 10:31:51
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie

Ska vi byta? Jag får inte till hemtentan. Jag som brukar ha lätt för att skriva har fått totalstopp i hjärnan. Reversiblitet, Piagets tillbakatänkande.
Jag ska skriva hur man kan stödja och stimulera barn gällande matematik utifrån Vygotski och Piage.
Usch fy och blä, ibland är det lättare med tenta. Otroligt att jag skriver det.

Jag håller tummarna på fredag
Kram
mamma

2008-03-25 @ 15:50:31
Postat av: Therese & Melwin

tack vännen.. Allt bra med dje?

2008-03-28 @ 08:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0