Snart kanske ni får se ;-)

Hej!

Sitter och försöker förmå mig själv att läsa på det jag ska säga imorgon när jag och Emma ska presentera vårat grupparbete men det går inte så bra. Tänkte skriva en sväng här först och sen kanske det går bättre=) Måste kolla hur länge jag kommer prata också, tror det kommer bli 5 minuter iaf om inte mer. Skrämmande, men som tur e så är det bara 30 personer den här gången istället för 90 som det var i förra grupparbetet. Och klarade jag att prata inför 90 pers borde jag klara 30=)

Var och tränade idag med Emma, gick lite trögt först men sen så=) Blev biceps, triceps och rygg idag, och självklart kondition som alltid. Åkte och storhandlade sedan när jag ändå var ute. Handlar för 1300!!! Sjukt mycket pengar! Men nu har vi mat så det räcker för ett helt kompani tror jag=D Nej, men nästan så. Vår frys har aldrig varit så full. Kylskåpet är dock lika tomt som vanligt, tycker inte om att köpa sånt som blir gamalt för då kommer det inte bli uppätet. Slutar bara med att vi får slänga.

Har två ganska stressiga veckor framför mig nu. Först en dugga (prov online) nästa onsdag och sedan salstenta fredag om två veckor. Har ju det jag gör. Men det ska nog gå bra=) Ser fram emot nästa kurs. Ska läsa samhällets och individers rättigheter och skyldigheter, alltså rättskunskap. Vet inte hur intressant det är men vi har bara en bok plus att vi bara har en hemtenta som det ser ut nu. Så ingen salstenta och bara en hemtenta att skriva på hela kursen! Sjukt skönt!

Är några i klassen som klagar på att vi måste skriva hemtentan över en helg, fre-ons, men det bryr inte jag mig i. Tycker bara det låter skönt eftersom vi har föreläsningar om praktiken tor o fre den veckan och jag har ingen lust att ha föreläsningar samtidigt som tentan. Dessutom får vi ju 4 dagar ledigt innan nästa kurs börjar=) Det kan man väl inte klaga på!

Har anmält mig till sommarkurser nu så får väl se om dom kommer att gå. Borde inte vara några problem att komma in iaf. Letade efter kurser och vet ni vad jag hittade? En kurs om Harry Potter och hans värld. Haha, det trodde jag verkligen inte dom skulle göra en högskolekurs om=)

Nej, ska försöka plugga nu! Håll tummarna att det går bra för mig imorgon så jag inte svimmar el nått ;-)

Ha det bra//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0