Sova snart tror jag...

Hej!

Har faktiskt fått lite gjort idag för ovanlighetens skull. Var dock lite trög startad och det enda jag fick gjort fram till halv ett var ett samtal med Emma. Men sen blev det lite mer fart på mig=D Tog och käkade lite lunch och gjorde mig iordning och sedan bar det av till friskis för ett välbehövt träningspass. Var lite motigt i början men kom igång till sista minuten på trampmaskinen och sedan körde jag på för fullt=) Fick in lite mage och ben idag utöver den vanliga konditionsträningen. Var även på apoteket och köpte avmaskningstabletter åt Aleria. Har inte gett dom till henne än men får väl göra det imorgon.

Sedan skulle jag åka förbi ett ställe på frösön på vägen hem men tro ni inte på fan att jag körde fel. Var tvungen att ta ett varv i centrum och sedan ut på frösön igen... Irriterande, men typiskt mig. Fick iaf tag på det jag ville ha och körde även förbi ica på vägen hem. Inhandlade köttbullar till dagens middag, köttbullar och makaroner, inte gott men billigt...

Väl hemma blev det lite plockande, en dusch och middag. Och sedan pluggande, änteligen! Har skrivit om Freud och isberget=) Myche intressant. Har även hunnit med ett par samtal med Emma och Sofia och kollat på rent hus och top model.

Tänkte försöka plugga lite mer nu, men har inte kommit så långt än. Är så trött så det svider i ögonen men jag måste verkligen få lite mer gjort eftersom jag inte kan plugga imorgon. Mamma kommer ju. Sitter och kollar på scrubs, i like=)

Måste noppa ögonbrynen... Tycker inte om det men börjar se lite väl rolig ut nu så det är väl dags. Det gör ju inte så ont längre men det är ändå irriterande. Förstår verkligen inte varför vi går igenom allt detta? Ja menar för några år sedan var det ingen som noppade ögonbrynen, men så kom det nån jävel och fick för sig att stora ögonbryn var ju urfult på kvinnor så nu måste de noppas. Det är ju bara att kolla på Madonna, hur såg inte hennes ögonbryn ut i början, vet ni inte? Kolla skillnaden:
image94
image95

Och det är ju inte bara det, vi är så jäkla utseende fixerade nu så det är ju riktigt skrämmande. Nej kanske man ska ta tillbaka ett nytt 60tal, bränna bh-arna och sluta raka sig under armarna. Buskar i all ära liksom! Nej så långt behöver det väl inte gå, men lite jobbigt att vara kvinna måste ni hålla med om att det är?

Kanske borde raka bena när jag ändå håller på...

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Josephine

hej allt bra med dig? :-)

2008-03-06 @ 12:45:53
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0