Tiden går för fort

Hej!

Kom äntligen igenom en utav böckerna jag måste läsa tills på onsdag igår. Satt uppe till 2 och läste och skrev men nu är den klar. Nu väntar bara snäckboken som är hur stor som helst. Har egentligen ingen lust att läsa men vad ska man göra? Har duggan på onsdag, och tiden bara springer iväg, hoppas verkligen jag hinna läsa allt. Måste även skriva en diskussion tills på torsdag. Shit vad mycket det är nu. Tur att det bara är en hemtenta till nästa kurs.

Ja har som sagt inte gjort mycket annat än att plugga och sen tränat i helgen. Varit ganska tråkigt men vad gör man? Gick iaf bra med presentationen i fredags, folk ville t.o.m. läsa det vi hade skrivit och sen kom en tjej som jag aldrig pratat med förut och sa att vi hade gjort det bra=) Så det känns ju skönt. Men nervig som fan var jag, hatar att stå inför folk och prata.

Idag blir det bara pluggande igen, samma imorgon plus lite gym. Är egentligen samma schema hela veckan=/ fram till nästa fredag. Nej nu måste jag sätta igång, hade inget intressant att skriva endåså.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0