Tycker inte jag har gjort fel...

Hallå!

Fick ett samtal i morse. Jag jobbade ju som cirkelledare i höstas och i januari fick jag frågan om jag ville fortsätta. Jag sa då att jag helst inte ville eftersom jag har så mycket att göra i skolan och fick svaret att dom skulle höra av sig när dom visste lite mer.

Dom har inte hört av sig sedan dess så jag antog, självklart, att det inte blev något av. Vilket var skönt eftersom jag verkligen inte hade lust att fortsätta.

I morse ringde då iaf telefon och då är det en människa från det stället där jag jobbar som säger att jag ska ha en cirkel och att jag börjar nästa tisdag... Va?! Ingen har hört av sig till mig om det, eller frågat om jag överduvudtaget är intresserad eller kan. Och nu skulle jag helt plötsligt börja om en vecka?

Nej så får det inte fungera enligt mig! Jag sa helt enkelt nej. Jag har alldeles för mycket att göra och jag tycker att dom kan ju faktiskt höra av sig till mig och inte börja skicka ut papper till personen som vill gå cirkeln utan att fråga mig först. Nu känns det ju som att jag har svikit dom, men jag tycker inte att jag gjort något fel...

Nog om det.

Går fortfarande trögt med pluggandet men det släpper väl snart hoppas jag. Har även kommit fram till att jag nog vill plugga i sommar också. Läsa två sociologi kurser. Det skulle vara intressant plus att det är distans så man kan ligga i solen och läsa=) Och jag får 2 veckor ledigt innan höstterminen börjar=) Helt perfekt! Kan jobba nästa år istället=)

Har Sofia i telefon så ska väl prata med henne nu=D Känner mig lite osocial.

Ha det bra//Linda

Måste tillägga att mitt hjärta till katt, Aleria, fyllde hela två år i torsdags=) Inte intressant för någon förutom mig, men jag är ju inte normal heller så. Grattis till henne=)image91

Kommentarer
Postat av: My

Jaa, men det låter bra :) Pluggandet går bra här med, inne på sista veckan på psykologin.. Konflikter av olika slag är jag inne på nu. Ha en forts trevlig kväll/natt. Godnatt!

2008-03-04 @ 23:48:50
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0