Var ett tag sedan sist...

Hej!

Har inte skrivit på ett tag igen nu, inte meningen. Här kommer iaf en uppdatering:

Kursen psykologiska perspektiv är i full gång. Går dock inte så bra för oss på grupparbetet men vi ska sätta oss imorgon så jag hoppas vi kommer nån vart då. Var på föreläsning idag och har är riktigt bra på att föreläsa måste jag säga. Men han är ju också den mest omtyckta läraren på hela utbildningen. Vi fick höra om psykoanalysen och utvecklingspsykologi idag bl.a. Är intresserad av psykologi även så det är ju också en anledning till varför jag tycker om föreläsningarna.

Kan ju säga att min feber/förkylning förra veckan bara satt i en dag så det var ju skönt=D Klagar inte om man säger så.

Har även fått tillbaka sociologitentan och det gick åt helvete. Klarade den men inte bra nog. Ska gå och prata med läraren till veckan om det, måste få veta vad jag egentligen har gjort för fel. Förstår inte vad som har blivit fel och varför han har satt då lågt poäng. Aja, det lär väl visa sig.

Får hoppas på att det går bättre på den här kursen.

Åt jättegod middag idag=) Jag slängde ihop en wok med nudlar, kyckling, ägg, broccoli, sallatsärtor och ärtor. Var verkligen hur gott som helst! Prova det! Enkelt att göra dessutom, använde 3kr nudlar och färdig grillad kyckling så det var bara att steka upp äggen lite snabbt och koka nudlarna sen slänga i allt i wokpannan. Blir godare också eftersom man får med kryddor till nudlarna, orientalisk, så slipper man tänka på kryddningen.
image88
Tror jag ska slå en signal till Sofia nu och sedan blir det outsiders eller simpson beroende på vad dom ska visa på outsiders, har varit så konstiga ämnen den senaste tiden... Har hittat en ny favo juice också=) Brämhults, har aldrig provat den förut men den visade ju sig vara hur god som helst. Det är ju bara apelsinjuice i inga tillsatser så det smakar som om man gjort den själv, precis så som det ska vara=) Hade jag haft en juicepress hade jag nog gjort egen juice, men det här funkar det också!
image87

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: My

Kul att se fler som pluggar psykologi :) Hoppas allt är bra med dig!

2008-03-04 @ 13:53:31
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0