Ännu en fullspäckad dag...

Hej!

Har haft fullt upp hela dagen här. Skrev ju att jag skulle gå till Emma eftersom min cykel var där, sagt och gjort jag gick. Tog 50 min så det var inte dirket en kort promenad... Och ändå gick jag inte långsamt, inte värst snabbt heller kanske men hade ganska bra tempo där ett tag. Sedan cyklade vi till skolan och gick på seminariet. Var faktiskt ganska intressant men otur nog blev jag jäkligt trött och hade lite svårt att lyssna på slutet=/ Men det jag hörde var iaf intressant=)

Cyklade hem igen efter det. Dom höll på att asfaltera en bit av cykelbanan så jag höll inte på att komma förbi, men det gick det också.. Väl hemma käkade jag lunch pirog, så snabbt och enkelt, och en halv paprika. Väldigt gott. Sedan satte jag igång och plockade undan lite här. Tog inte fram dammsugaren eller nått, men fick undan det värsta. Diskade även så det var skönt att få gjort.

Efter disken tog jag tag i diskussionen jag var tvungen att skriva om seminariet. Tog bara en kvart så det var inte direkt jobbigt, men ändå skönt att få gjort, slipper jag tänka på det liksom. Sedan tränade jag i en timme och duschade, härligt värre=)

Har lagat middag också tillsammans med Ewout och nu sitter jag här, mätt och belåten men sjukt trött. Helst skulle jag vilja sova nu, men då kommer jag bara vakna inatt och inte kunna somna om. Nej ska tvinga mig själv att vara vaken fram till 10 iaf. Kan behöva en lång natts sömn dock med tanke på morgondagen. Vi är ju inte så ofta i skolan och de få gånger vi har föreläsningar handlar det oftast om ett par-tre timmar bara. Men imorgon har dom lyckats trycka in allt samtidigt tror jag=/

För det första har vi föreläsning om grupparbetet vi ska göra mellan 10 och 12. Sedan efter en timmes lunch har vi två timmars föreläsning om praktiken och sedan 2 timmar om analysuppgiften som ska göras efter/i samband med praktiken. Så mellan 10-17 sitter jag i skolan imorgon=/ Känns inte allt för roligt, lär nog vara ganska slut i skallen när jag kommer hem.... Men förhoppningsvis säger dom väl något intressant, annars blir jag ruskigt less kan jag säga.

Nej nu ska jag slå mig ner i soffan och fan inte röra på mig förns det är dags för sängen, så det så=P

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Tjenixen
Jag hoppas inte du somnade på föreläsningen. Har äntligen fått grupparbetet som vi ska opponera på. Hela fem sidor och ändå försenad, hm.

Din fd balkong är hemsk, sol till kl 13.00 bara.

Ha en bra dag

2008-05-28 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0