Börjar imorgon

Hej!

Är jätte trött så ska inte skriva så mycket. Börjar jobba imorgon men jag vet inte vilken tid. Det enda jag vet är att jag måste vara på manpower kl 11 för att skriva kontrakt och få lite info. Sedan ska jag börja jobba (utbildning) nån gång på eftermiddagen, frågan är bara vilken tid. Ser inte fram emot att jobba 10 timmar, men man gör väl vad man måste.

Ewout började jobba inatt och distriktet vi inte trodde var så stort visade sig vara enormt. Han får dock en bil genom jobbet så vi inte behöver använda våran, men han kommer få det riktigt stressigt. Trots att dom var två och sprang som galningar tog det ändå 3h och 20min.. Men det ska väl gå bra hoppas jag.

Vi var in till stan en sväng idag. Hämtade ut tentan och var på biblo sedan hämtade jag ut min vinterjacka som jag lämnade in för lagning för 7 veckor sedan. Förstår inte att det ska ta sån jäkla tid att fixa en dragkedja.

Nu svider mina ögon och jag måste upp tidigt imorgon för att duscha äta frukost och förbereda mig på att jag kanske inte kommer ha tid att komma hem på över 12 timmar.

God Natt//Linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman.

Skulle ringa dig, men var lite distraherad. Men du ska få sova ifred. Lycka till imorgon på jobbet och ring om du har tid.
Kram Sofia

2008-05-13 @ 00:04:55
URL: http://princessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0