Dåligt med bloggande

Hej!

Det är sent på kvällen, eller snarare natten, men jag sover ändå inte. Har varit så trött den senaste veckan och jag vet inte varför. Därför var jag så dum så jag somnade förut idag. Men det spelar väl egentligen inte så stor roll, kan använda min vakna tid till att plugga nu istället.

Har varit väldigt dålig på att blogga nu, ber om ursäkt för det. Jag ska försöka bättra mig=) Kan inte säga att det hänt allt för mycket. Kommer inte ens ihåg vad som hänt de senaste dagarna om jag ska vara riktigt ärlig=/ Det börjar iaf närma sig slutet av mitt första år på socionomutbildningen. Ser fram emot det, men shit vad tiden har gått snabbt=) Till hösten väntar 15 veckor praktik men jag vet dock inte vart än=/ Får väl förhoppningsvis reda på det snart. Om alla år ska gå så här snabbt kommer jag ju vara färdigutbildad snart=)

Idag har det väl inte hänt allt för mycket. Pluggat och tränat lite och sovit men annars har det varit ganska dött=/ Imorgon blir det däremot skola i en timme, seminarium, och sedan ska jag och Emma sätta oss ner och diskutera lite kring hemtentan. Den handlar om organisationer och byråkrati och det är fruktansvärt tråkigt. Inte allt för svårt men såååå tråkigt. Så det går väl inte allt för bra med hemtentan. Men det gör inget. Jag känner mig själv och när det kommer till kritan kommer jag ändå lämna in en välskriven tenta på rätt datum. Jag är oftast lite trög startad och jobbar bäst under press, så än så länge är jag väl inte allt för orolig. Visst hade det varit skönt om jag varit nästan klar vid det här laget, men samtidigt tar det inte så lång tid att svara på frågorna, och det är ju som sagt bara 2½ vecka kvar tills vi slutar. Så det gör inte så mycket om jag måste jobba arslet av mig så här på slutet.

Vet inte riktigt hur länge jag ska vara uppe, men en fråga till ska jag väl försöka skriva innan det är dags för sängen. Imorgon får jag tvinga mig själv att vara vaken hela dagen, trots lite sömn, så jag kommer i säng en bättre tid=)

Tänkte bjuda på lite bilder på min bäbis, iaf bäbis i mina ögon=)

Alerias nya sovplats:
image175
Undrar om papperskorgen är avundsjuk...?

Ytterligar ett nytt sätt att sova:
image176
Är inte min lilla älskling bara för söt? Hehe=) Älskar sättet hon har framtassarna på=)

Nej nu ska jag fortsätta plugga och kolla på Law and Order SVU.

Sov Gott//Linda

Kommentarer
Postat av: Halina

Hej gumman!..hehe så söt hon e eran lilla Kisse=)..Så mysigt de ser ut att ha katt,själv är ja tillsammans med en kille som hatar katter=/..Så ja lär väl aldrig få en kizze=/..Man får ha sina underbara minnen från Sissi=(..ne nu ska ja ta och ta hand om mina busungar..de är inte lite busig nu när vi är hos Mormor och morfar:P hehe..Kram

2008-05-21 @ 09:19:01
URL: http://lillbumbin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0