God mat, gott sällskap

Hej Hej!

Allt bra med er? Själv är det faktiskt ganska bra. Måste säga att jag varit ganska duktig idag, tycker jag iaf=) Började med att kliva upp och kolla igenom tentan en gång, hittade några saker jag ville ändra på och sen självklart några stavfel=D Hehe, sedan gick jag faktiskt ut och tog en promenad. Kändes verkligen som att jag behövde det efter att ha suttit inne med tentan. Var riktigt skönt, även om det inte var så varmt som jag hade hoppats på.

När jag kom hem tog jag och tränade i en halvtimme på crosstrainern. Tänkte först stå en timme, men orken fanns inte riktigt där eftersom jag redan hade gått i typ 40 min, plus att jag kände att jag inte riktigt hade tid. Efter det tog jag en lång och välbehövlig dusch, fick även in en hårkur, noppande av ögonbryn, och rakade benen. Kände att jag behövde få unna mig att vara lite fin och ta hand om mig själv efter denna jäkla tenta=)

Kollade igenom tentan ett par gången till innan jag tillslut skickade in den. Nu är det bara att vänta och se, förhoppningsvis behöver jag kanske inte skriva om den iaf=) Efter det var jag en sväng på affären och sedan fixade jag lite sallad och packade väskan, för då bar det iväg till Linnea på grillkväll med henne och Emma. Vi grillade kött och hade det allmänt mysigt=) Var så skönt att få slappa lite och bara vara tillsammans med trevligt sällskap.

Var där mellan 6 och 8 ungefär och sedan dess har jag diskat och även skrivit diskussion till seminariet jag var på förra veckan. Nu ska jag skriva ut artikeln vi måste läsa till morgondagens seminarie och läsa den. Sedan blir det väl lite tv tittande och i säng tidigt tror jag.

Men lite duktig har jag väl varit ändå va?=D

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0