Godmorgon

Hej!!

Tidig morgon och ändå är jag uppe, inte för att jag egentligen behöver. Vi börjar inte förrän kvart över 11, men jag vaknade halv 8 och då kändes det onödigt att somna om igen, för jag vet med mig själv att jag bara kommer vara tröttare nästa gång jag vaknar.

Ska gå mer än halva vägen till skolan idag hade jag tänkt. Lämnade cykeln hos Emma för ett tag sedan eftersom det regnade så jag måste hämta den, och det känns mest bara onödigt och dyrt att ta bussen, så då går jag istället. Problemet är bara att jag har ingen aning om hur lång tid det faktiskt tar att gå, så jag vet inte när jag måste gå härifrån. Aja, det märks väl.. Är ju tidspessimist så jag lär väl vara hos Emma en halvtimme för tidigt eller nått=D Hoppas hon är vaken.

Kom iaf igenom artikeln igår och den var faktiskt riktigt bra. Handlade om stress och utbrändhet bland socialarbetare och vad som kan vara anledningen till det. Får se om det blir en intressant diskussion också, men det borde det. Ska försöka skriva dokumentationen så fort jag kommer hem, för sedan vill jag ärligt bara lata mig.

Imorgon börjar vi ju det sista grupparbetet så jag vill försöka ta det lugnt idag, njuta lite av ledigheten. Den närmaste veckan kommer nog bli väldigt stressig har jag en känsla av. Vi har fortfarande ingen aning om vad arbetet ska handla om, så det är svårt att säga hur mycket tid vi kommer måsta lägga ner. Jag hoppas vi kan göra klart det mesta under fredag-lördags, för just nu vill jag bara bli klar.

Har fortfarande inte fått någon praktikplats. Börjar bli orolig nu, har ingen aning om var jag kommer hamna till hösten och det känns riktigt jobbigt. Vill verkligen inte flytta men vad ska man göra om det inte finns några platser kvar här i Ö-sund. Aja det märks väl, skriver väl så fort jag hört nått.

Ska kolla på lite tv nu innan frukosten tror jag. Låter väl som en bra idé? Hoppas ni får en trevlig dag!

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0