Hemtenta, uppdatering

Hej igen!

Har ni alla en trevlig natt där i era sängar?=P

Ja då var det klart då, eller nästan iaf. Är så jäkla less nu. I princip har jag spenderat det mesta av dagen med fråga fem och slitit mig i håret för jag inte vetat vad jag ska skriva och det har blivit alldeles för mycket. Efter allt mitt slit får jag reda på att läraren har skrivit frågan som en åsna och inte alls egentligen vill ha det som frågan faktiskt säger att han vill att vi ska skriva. Så det var bara att markera allt och trycka på delete. Allt jävla arbete förgäves!!!

Det positiva var att när jag satte mig för att skriva om frågan så som jag nu tror är det rätta sättet så tog det bara cirkus 45 min och det var ju skönt. Sedan finslipade jag och la till ett stycke på fråga 7 också så nu är det frågan klar.

Det som fattas nu är att kolla meningsbyggnad och stavfel. Se till att det finns indrag och att allt ligger rätt samt skriva in mitt namn. Inte så mycket alltså, men just nu orkar jag verkligen inte nå mer. Är så himla trött och less. Är dock smått stolt för jag har inte lagt ner många timmar på denna tenta och ändå har jag skrivit den hyffsat bra. Är väl inte helt nöjd men det är mycket för att jag helt enkelt inte vet vad läraren faktiskt vill.

Så imorgon skickas den in. Sedan måste jag bara skriva en diskussion på ett seminarie jag var på förra veckan, läsa en artikel till ett seminarie vi ska till på onsdag och skriva en diskussion till den också. Och sedan göra ett grupparbete som börjar på torsdag och som vi har en vecka på oss att skriva. Sedan är första året över=D

Telefonen har gått varm här för vi har så svårt att tolka frågorna. Det är ju tur att man kan rådfråga varandra iaf och se vad dom tror att han faktiskt menar, hehe=)

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och dränka mina sorger i kudden, hehe nerå. Är faktiskt ganska nöjd nu. Blev ju klar och har ändå 14 timmar kvar innan den faktiskt ska vara inlämnad. Och helt ute och cykla kan jag ju inte vara i mina svar.

Sov Gott//Linda <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hello, vad bra att du blev klar med hemtentan. Ringer kanske något senare när jag har lunch. Annars pratar vi kanske ikväll. Nu måste jag jobba vidare.
//Sofia

2008-05-27 @ 09:15:51
URL: http://princessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0