Hemtenta

Sitter och försöker skriva det sista på hemtentan som ska in imorgon. Har varit ganska lat och inte gjort så mycket på den, men det går ändå hyffsat ok. Har ju fram till 5 imorgon på mig. Har två halva frågor kvar nu, så förhoppningsvis är jag klar snart. Har bara fastnat och har ingen aning om vad jag ska skriva.

Är påväg och få huvudvärk igen som jag alltid får när jag försöker skriva den här tentan. Jag vill bara vara klar nu, hatar när jag fastnar!!!

Imorgon vet jag inte vad som händer. Beroende på vädret och när jag är klar med tentan har jag väl planer på att ta en promenad.

Såg ni Sveriges flopp i eurovision?? Hehe, ja det går inte direkt bra för Sverige längra. Synd att Norge inte vann, tyckte jäkligt bra om den låten.

Nej nu måste jag fortsätta. Ska krångla med fråga fem ett tag till och sen tillbaka till fråga 7. Kul....nej!

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0