Nån som vill ha en katt??

Godmorgon!

Ska snart cykla till skolan men tänkte gå in här ett tag och skriva. Vädret är helt underbart, men ingen är väl förvånad över det med tanke på att jag måste spendera hela dagen inomhus... Har iaf fått grupparbetet nu och vi ska skriva om ett projekt för att göra en avdelning på försäkringskassan bättre, eller nått sånt. Är inte helt hundra på vad det handlar om än, men förhoppningsvis ramlar väl nått ner under förläsningen nu på morgonen.

Mitt nöt till katt har haft en trevlig morgon också. Hon satt på ryggstödet på soffan för ett litet tag sedan och kollade ut genom fönstret. En insekt eller nått måste ha flugit förbi för den dumbommen tar och hoppar med huvudet före in fönstret. På vägen ner lyckades hon få med sig en blomma också som ramla ner på golvet samtidigt som henne. Suck!! Varför är min katt så korkad för? Någon som kan svara på det? Haha, aja ingen skada skedd förutom att hon lär väl ha tappat en hel drös med hjärnceller. Tror inte hade så många kvar dock så som sagt: ingen skada skedd.

Nej nu ska jag väl ta och pallra mig iväg. Skriver väl kanske nå mer ikväll om jag orkar=)

Ha det bra//Linda <3

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Varför blir jag inte förvånad? Din katt är och har alltid varit knasig. Men hon är fin ändå.

Ha en bra dag

2008-05-29 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0