Orka...

Hej!

Är sjukt trött nu, men måste fortfarande hoppa in i duschen innan jag ens kan fundera på att sova. Pratade precis med Sofia och skulle duscha efter jag lagt på men så fastna jag vid datorn=/ Precis lämnat en kommentar i min fyrmännings (stavning?) blogg. Hon är i Sverige och hälsar på, hon kommer från USA. Hon var i S-vall nu i veckan men jag hade ingen möjlighet att åka ner, har alldeles för mycket för mig. Men så kan det gå, vi kanske får chansen att träffas nån annan gång.

Var ju i skolan hela dan idag. Uttröttande som tusan. Helst med tanke på att vi kom precis i tid till rummet vi skulle vara i bara för att se att han bytt sal, och inte bara sal, hus dessutom. Och inte bara hus, ett hus på andra sidan campus. Så det var bara att stressa upp dit. Kan ju inte säga att informationen gav allt för mycket. Vi kom inte så långt när vi satte oss ner senare och försökte komma igång heller. Men imorgon går det väl förhoppningsvis bättre. Therese ska komma hit vid 12, har tvättstuga så det är bäst att vara här, och sedan kommer Linnea vid 3-4 tiden.

Var ju även på föreläsning om praktiken och den gav nog nästan mindre, nerå, men tråkigt var det. Har iaf fått reda på att vi har 3 uppgifter under praktiken som ska lämnas in. Inte så farligt alltså med tanke på att det är 15 veckor och 2 av uppgifterna inte direkt är svåra. Sen fick vi info om analysuppgiften och det var faktiskt riktigt intressant. Har dock ingen ork att skriva vad den handlar om just nu.

Cyklade hem efter den och sen åt vi faktiskt kinamat till middag. Vart så sugen och tro på fan men vi har faktiskt hittat en kinarestaurang som smakar lika bra som Asia och som dessutom är billig! 173 för 2 måltider och extra räkchips, great!!! Så dit kommer vi nog fortsätta gå. VI har tänkt äta på kina en gång i månaden, är mysigt att gå ut plus att det är gott=)

Sen har jag tränat och kollat på lyxfällan, love that show!!! Hehe=) Issues, nej då! Nu måste jag faktiskt gå och duscha innan det blir för sent, vill ju inte störa grannarna. Oh just det, vädret var helt underbart hela dagen här! Satt ute en timme ungefär, fick inte mycket färg, men en lite början iaf. Synd bara att jag hade t-shirt och jeans så jag höll ju på o dog av värmeslag. Men det kan man alltid leva med=)

Ha det bra//Linda <3


Kommentarer
Postat av: b

Glöm det, det är alldeles för billigt! Finns inte så mycket pengar som du är värd!



Ha en bra dag

2008-06-09 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0